4 Oct 2019
Forbes.ro: BRAT organizează conferința „SATI DMP – Importanța datelor în ecosistemul publicității online”, în cadrul evenimentului Ziua Cercetării Media

Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT) organizează joi, 10 octombrie 2019, ora 9:30, o nouă ediție din seria Ziua Cercetării Media: „SATI DMP - Importanța datelor în ecosistemul publicității online”.
Citeste tot »
Citeste tot »
15 Feb 2019
Pagina de Media: BRAT lucreaza la un cod de conduita despre prelucrarea datelor personale in marketingul si publicitatea online

Biroul Român de Audit Transmedia propune un „Cod de conduită” în contextul GDPR. Organizația a lansat în dezbatere publică, până în 15 martie, o primă versiune a codului privind prelucrarea datelor cu caracter personal în marketingul și publicitatea din online, anunță instituția.
Citeste tot »
Citeste tot »
14 Feb 2019
Forbes.ro: BRAT lanseaza in dezbatere publica prima versiune a Codului de conduita privind prelucrarea datelor cu caracter personal in domeniul marketingului si publicitatii online

Prima versiune a Codului de conduită privind prelucrarea datelor cu caracter personal în domeniul marketingului și publicității online este disponibilă pentru analiză pe site-ul asociației www.brat.ro, în secțiunea dedicată protecției datelor cu caracter personal.
Citeste tot »
Citeste tot »
4 Feb 2019
Forbes.ro: Topul firmelor cu cele mai mari bugete investite în OUTDOOR – anul 2018

În 2018, volumul brut al investițiilor publicitare în panotaj (outdoor) s-a menținut la nivelul anului precedent (creștere de doar 1,4%), arată monitorizările BRAT.
Companiile de retail au fost cei mai mari investitori în publicitatea exterioară, cu o pondere de 32%.
Citeste tot »
Companiile de retail au fost cei mai mari investitori în publicitatea exterioară, cu o pondere de 32%.
Citeste tot »
18 Dec 2018
Asociatiile industriei de marketing si publicitate lanseaza impreuna un program educational dedicat profesionistilor din media si studentilor

IAA România, BRAT (Biroul Român de Audit Transmedia) și ARMA (Asociația Română pentru Măsurarea Audiențelor) propun un proiect educațional comun dedicat tinerilor cu mai puțin de 3 ani experiență în media.
Citeste tot »