4 Sep 2012
Mediafax.ro: BRAT: Tirajele ziarelor românesti, în scadere în al doilea trimestru al anului 2012
Ziarele românesti au înregistrat, în perioada aprilie - iunie, scaderi ale tirajelor comparativ cu perioada similara a anului 2011, cele mai vândute titluri în al doilea trimestru al anului fiind tabloidele Click! si Libertatea.
Citeste tot »
Citeste tot »
21 Jun 2012
Zf.ro: BRAT a lansat monitorizarea investitiilor în publicitatea OOH
BRAT a lansat oficial, joi, MIP OOH- Monitorizarea Investițiilor în Publicitatea OOH -, potrivit căreia, între 16 aprilie - 17 iunie, valoarea la rate card a publicității monitorizate a fost de peste 8,6 milioane de euro, iar supermarketurile și partidele politice au ocupat cele mai multe suporturi.
Citeste tot »
17 Feb 2012
Informatia-zilei.ro: Biroul Roman de Audit al Tirajelor a lansat rezultatele Studiului National de Audienta obtinute cu noua metodologie
Biroul Roman de Audit al Tirajelor (BRAT) a lansat marti, 14 februarie 2012, primele rezultate ale Studiului National de Audienta (SNA), realizate dupa relansarea studiului de la inceputul anului 2011. Proiectul, demarat de BRAT in urma cu aproximativ 10 ani, pune la dispozitia pietei de publicitate rezultate de audienta ale presei scrise si profilele socio-demografice ale cititorilor.
Citeste tot »
15 Feb 2012
Comunicatedepresa.ro: PRACTIC IN BUCATARIE - CEA MAI CITITA PUBLICATIE DIN ROMANIA!
Noile cifre ale Studiului National de Audienta (SNA) releva faptul ca in perioada 02 Mai 2011 - 22 Ianuarie 2012 Practic in bucatarie a fost cea mai citita publicatie din Romania! Cu un numar de 896.000 cititori / editie, Practic in bucatarie ramane cea mai indragita publicatie din Romania.
Citeste tot »
14 Feb 2012
Stiri-azi.ro: BRAT a lansat rezultatele de audiență ale SNA obținute cu noua metodologie a studiului
Biroul Roman de Audit al Tirajelor (BRAT) a lansat, marti, primele rezultate ale Studiului National de Audienta (SNA), realizate dupa relansarea studiului de la inceputul anului 2011.
Citeste tot »
Citeste tot »