Monitorizarea investitiilor in publicitatea OOH pe suporturi digitale (MIP OOH Digital)
Rezultate raportate
Metodologia de realizare
Publicarea rezultatelor
Certificarea executiei campaniei
Cum poate obtine o companie OOH monitorizarea sau certificarea propriilor campanii
Metodologia de realizare
Publicarea rezultatelor
Certificarea executiei campaniei
Cum poate obtine o companie OOH monitorizarea sau certificarea propriilor campanii
Modalitatea de implementare a campaniilor publicitare pe suporturi digitale este reprezentata de afisarea unui spot publicitar cu o durata si frecventa definite, intr-un interval definit de timp, pe una sau mai multe fete suport de tip digital.
Rezultate raportate
Monitorizarea investitiilor in publicitatea derulata pe suporturi OOH digitale (MIP OOH Digital) pune la dispozitia industriei volumul investitiilor in publicitatea OOH digitala exprimata atat ca numar de difuzari ale spot-ului, cat si ca valoare calculata la pretul de lista (rate-card).
In cadrul MIP OOH Digital sunt monitorizate toate campaniile publicitare derulate pe suporturi digitale plasate in exteriorul cladirilor ( OOH Digital).
Rezultatele monitorizarii sunt completate cu o serie de informatii referitoare la:
- locatia OOH digitala: localizare, tipul locatiei, gradul de iluminare etc.
- spotul publicitar: durata fiecarui spot si frecventa de difuzare (in secunde), tip spot, creative aferent fiecarui spot, formatul, dimensiunea, etc.
- marca comunicata in cadrul spotului publicitar: numele marcii, numele clientului, clasificarea marcii si a clientului etc.
- campania publicitara: numele campaniei, categoria campaniei, tipul de publicitate etc.
Metodologie de realizare
Metodologia de realizare a MIP OOH digital a fost creata si aprobata de catre membrii Departamentului OOH si poate fi consultata in pagina regulamente MIP OOH.
Principalele etape in realizarea MIP OOH digital sunt urmatoarele:
Metodologia de realizare a MIP OOH digital a fost creata si aprobata de catre membrii Departamentului OOH si poate fi consultata in pagina regulamente MIP OOH.
Principalele etape in realizarea MIP OOH digital sunt urmatoarele:
- Companiile de outdoor pun la dispozitia BRAT informatiile complete legate de suporturile OOH digitale care fac parte din oferta lor de spatiu publicitar. Aceste informatii sunt actualizate periodic. Informatiile sunt verificate de BRAT, prin vizite in teren (locatia suportului).
- Companiile OOH pun la dispozitia BRAT informatii relevante despre toate campaniile publicitare ce ruleaza pe suporturile digitale.
- BRAT verifica informatiile in scopul confirmarii veridicitatii, consistentei, corectitudinii si coerentei datelor.
- BRAT efectueaza controale in teren pentru verificarea informatiilor referitoare la campaniile publicitare. Controlul pe teren este efectuat pentru locatiile din Bucuresti, asigurand verificarea difuzarilor fiecarei campanii publicitare.
- BRAT realizeaza validarea tehnica a sistemelor interne de livrare a publicitatii OOH digital.
- BRAT publica saptamanal rezultatele monitorizarii.
Publicarea rezultatelor
Rezultatele monitorizarii investitiilor in publicitatea OOH digitala sunt disponibile in cadrul aplicatiei de raportare a rezultatelor Media Monitor, utilizand standardele comune de raportare, folosite si pentru celelalte medii: online, radio, presa tiparita, OOH clasic.
Rezultatele MIP OOH digital sunt publicate saptamanal, in fiecare zi de luni, pentru toate campaniile de publicitare derulate in saptamana anterioara, de luni pana duminica.
Rezultatele monitorizarii investitiilor in publicitatea OOH digitala sunt disponibile in cadrul aplicatiei de raportare a rezultatelor Media Monitor, utilizand standardele comune de raportare, folosite si pentru celelalte medii: online, radio, presa tiparita, OOH clasic.
Rezultatele MIP OOH digital sunt publicate saptamanal, in fiecare zi de luni, pentru toate campaniile de publicitare derulate in saptamana anterioara, de luni pana duminica.
Certificarea executiei campaniei publicitare
BRAT certifica executia campaniilor publicitare, validand numarul de difuzari si modalitatea de difuzare a acestora, pe fiecare dintre suporturile OOH digitale din cadrul campaniei. Certificarea poate fi solicitata si obtinuta pentru oricare dintre campaniile publicitare monitorizate in cadrul MIP OOH Digital.
Certificarile sunt eliberate in urma realizarii verificarilor efectuate de catre BRAT in conformitate cu deciziile Adunarii Generale a Departamentului OOH si prevederile regulamentare.
Certificarile sunt puse la dispozitia beneficiarilor MIP OOH, la cerere sau intr-o maniera automatizata.
BRAT certifica executia campaniilor publicitare, validand numarul de difuzari si modalitatea de difuzare a acestora, pe fiecare dintre suporturile OOH digitale din cadrul campaniei. Certificarea poate fi solicitata si obtinuta pentru oricare dintre campaniile publicitare monitorizate in cadrul MIP OOH Digital.
Certificarile sunt eliberate in urma realizarii verificarilor efectuate de catre BRAT in conformitate cu deciziile Adunarii Generale a Departamentului OOH si prevederile regulamentare.
Certificarile sunt puse la dispozitia beneficiarilor MIP OOH, la cerere sau intr-o maniera automatizata.
Cum poate obtine o companie OOH monitorizarea sau certificarea propriilor campanii
Companiile OOH care doresc sa includa propriile suporturi in cadrul MIP OOH Digital si sa obtina certificarea propriilor campanii este necesar sa aiba calitatea de membru al asociatiei BRAT si al Departamentului OOH si sa semneze un contract de monitorizare cu asociatia. Informatiile si documentatia necesare pentru a deveni membru BRAT sunt disponbile in pagina de aderare la organizatie.
Informatii cu privire la tarifele de monitorizare pot fi obtinute printr-o solicitare trimisa la adresa de e-mail monitorizare@brat.ro.
Companiile OOH care doresc sa includa propriile suporturi in cadrul MIP OOH Digital si sa obtina certificarea propriilor campanii este necesar sa aiba calitatea de membru al asociatiei BRAT si al Departamentului OOH si sa semneze un contract de monitorizare cu asociatia. Informatiile si documentatia necesare pentru a deveni membru BRAT sunt disponbile in pagina de aderare la organizatie.
Informatii cu privire la tarifele de monitorizare pot fi obtinute printr-o solicitare trimisa la adresa de e-mail monitorizare@brat.ro.