Aderarea la Departamentului de Protecția Datelor

Companiile care adera la Codul de Conduită privind prelucrarea datelor cu caracter personal in domeniul marketingului și publicității online au urmatoarele beneficii:
 
  • Garantie suficienta in relatia cu partenerii in ceea ce priveste de prelucrarea datelor cu caracter personal in cadrul tranzactiilor publicitare online in conformitate cu prevederile GDPR (art. 28 al GDPR)
  • Acces la standarde, reguli de conduita si bune practici in protectia datelor personale personale, pentru evitarea incidentelor de securitate
  • Garantie suplimentara de conformitate in fata autoritatii de supraveghere, circumstanta atenuanta in cazul unui incident de securitate
  • Marca de incredere in protectia datelor pentru serviciile/produsele proprii


Daca doriti sa aderati la Codul de Conduită privind prelucrarea datelor cu caracter personal in domeniul marketingului și publicității online, puteti transmite solicitarea dumneavoastra prin accesarea butonului de mai jos:

Vreau sa ader la COD