Intrebari frecvente legate de SAO

1. Care sunt conditiile pentru ca o companie de panotaj, regie de publicitate sau agentie de media sa participe la SAO?
 
  • să fie membru BRAT si membru al Departamentului OOH al BRAT. Procedura de aderare la BRAT și la Dep. OOH este descrisă în secțiunea OOH Aderare la organizatie ;
  • să semneze contractul de participare la studiul SAO și să contribuie financiar la realizarea acestuia;
  • suplimentar, în situația companiilor de panotaj, acestea vor declara încă de la înscriere toate panourile publicitare pe care le administrează și care se regăsesc în aria geografică a orașelor în care se desfasoară SAO. Acestea vor face obiectul măsurării în cadrul SAO.
 
2. Cum sunt publicate rezultatele SAO si care este periodicitatea publicarii lor?

 
  • Rezultatele SAO sunt furnizate beneficiarilor studiului in cadrul unei aplicatii specializate de analiza si planificare media. In cadrul acestui soft beneficiarii studiului pot realiza o serie de analiza specifice: analiza audientelor panourilor pentru diferite grupuri tinta, crearea, evaluarea si ptimizarea campaniilor publicitare in OOH pentru diferite grupuri tinta, evaluarea potentialului unei locatii sub aspectul audientei pe care un panou amplasat in respectiva locatie ar putea-o atinge.
  • Rezultatele studiului sunt livrate anual.
 
3. Rezultatele studiului SAO sunt publice?

 
  • Rezultatele studiului SAO vor fi disponibile doar companiilor de panotaj, regiilor de publicitate si agentiilor media membre BRAT, membre ale Departamentului OOH al BRAT care au semnat contractul de participare si finantare a studiului SAO. O serie de rezultate generale ale studiului sunt publicate de BRAT in pagina de rezultate.