Monitorizarea Investitiilor in Publicitate

Monitorizarea Investitiilor in Publicitate





Monitorizarea investitiilor in publicitate (MIP) este studiul realizat de catre BRAT ce pune la dispozitia pietii de media si publicitate informatii complete despre campaniile publicitare desfasurate in cadrul publicatiilor tiparite, emisiunilor statiilor radio, site-uri web si locatii OOH. 

Monitorizarea investitiilor in publicitate este realizat in cadrul BRAT pentru urmatoarele medii:

- presa scrisa, incepand cu ianuarie 2011
- radio, incepand cu iulie 2011
- internet, incepand cu august 2011
- OOH, incepand cu aprilie 2012

Rezultatele MIP sunt disponibile atat pentru beneficiari membri BRAT, precum si pentru companii terte interesate pe baza de tarife publice.
 
Monitorizarea investitiilor in publicitate pentru fiecare mediu este realizata pe baza de standarde si metdologii create si acceptate de catre industria de media si publicitate. De asemenea, beneficiarii datelor exercita control direct si total  asupra realizarii studiului prin intermediul Adunarilor Generale, Comisiilor Tehnice si a executivului BRAT.

Monitorizarea investitiilor in publicitate pentru fiecare mediu este efecutata in cadrul unui departament dedicat al BRAT si este coordonat de catre o echipa specializata.


Avantajele monitorizarii investitiilor in publicitate realizata de catre BRAT: 

  • raportarea integrata si unitara a datelor de monitorizare pentru presa scrisa, radio, online si OOH.
  • monitorizarea corecta si completa a campaniilor publicitare si oferirea de informatii foarte detaliate cu privire acestea
  • standardizarea modului de raportare a informatiilor legate de investitiile in publicitate.
  • exploatarea facila a datelor de monitorizare
  • eficienta din punctul de vedere al costurilor