Monitorizarea Investitiilor in Publicitate

Monitorizarea investitiilor in publicitatea OOH

Rezultate raportate
Metodologie de realizare
Publicarea rezultatelor
Certificarea executiei campaniei
Cum poate obtine o companie OOH monitorizarea sau certificarea propriilor campanii




Rezultate raportate

Monitorizarea investitiilor in publicitatea OOH pune la dispozitia industriei valoarea investitiilor in publicitatea OOH atat ca numar de fete suport ocupate, cat si valoarea  acestora calculata la pretul de lista (rate-card).

Aceste rezultate sunt completate cu alte informatii:

 
  • locatia OOH:  localizare, tipul locatiei, gradul de iluminare etc.
  • fata suport: formatul, dimensiunea, suprafata etc.
  • marca comunicata in cadrul fetei suport: numele marcii, numele clientului, clasificarea marcii etc.
  • campania publicitara: numele campaniei, categoria campaniei, tipul de publicitate etc.


Metodologie de realizare

Metodologia de realizare a MIP OOH a fost creata si aprobata de catre membrii Departamentului OOH si poate fi consultata in pagina regulamente MIP OOH.

Principalele etape in realizarea MIP OOH sunt urmatoarele: 


  1. Companiile de outdoor pun la dispozitia BRAT informatiile complete legate de suporturile OOH care fac parte din oferta lor de spatiu publicitar. Aceste informatii sunt actualizate periodic. Informatiile sunt verificate de BRAT, prin vizite in teren (locatia suportului).
  2. Companiile  pun la dispozitia BRAT informatii relevante despre toate campaniile publicitare ce ruleaza pe fetele de suport.
  3. BRAT verifica informatiile in scopul confirmarii veridicitatii, consistentei, corectitudinii si coerentei datelor.
  4. BRAT efectueaza controale in teren pentru verificarea informatiilor  referitoare la campaniile publicitare. Controlul pe teren este efectuat pentru locatiile din Bucuresti, asigurand verificarea fetelor suport ale fiecarei campanii publicitare.
  5. BRAT realizeaza validarea tehnica a sistemelor interne de livrare a publicitatii OOH.
  6. BRAT publica saptamanal rezultatele monitorizarii.

Publicarea rezultatelor

Rezultatele monitorizarii investitiilor in publicitatea OOH sunt disponibile in cadrul aplicatiei de raportare a rezultatelor Media Monitor, utilizand standarde comune de raportare, folosite si pentru celelalte medii: online, radio, presa tiparita, OOH digital.

Rezultatele MIP OOH sunt publicate saptamanal, in fiecare zi de luni, pentru toate campaniile de publicitate derulate in saptamana anterioara, de luni pana duminica.

 


Certificarea executiei campaniei publicitare
 
BRAT certifica executia campaniilor publicitare, validand numarul fetelor suport pentru fiecare dintre suporturile OOH din cadrul campaniei.  Certificarea poate fi solicitata si obtinuta pentru oricare dintre campaniile publicitare monitorizate in cadrul MIP OOH.

Certificarile sunt eliberate in urma realizarii verificarilor efectuate de catre BRAT in conformitate cu deciziile Adunarii Generale a Departamentului OOH si prevederile regulamentare. 

Certificarile sunt puse la dispozitia beneficiarilor MIP OOH, la cerere sau intr-o maniera automatizata.

 

Cum poate obtine o companie OOH monitorizarea sau certificarea propriilor campanii
 
Companiile OOH care doresc sa includa propriile fete suport in cadrul MIP OOH si sa obtina certificarea propriilor campanii este necesar sa aiba calitatea de membru al asociatiei BRAT si al Departamentului OOH si sa semneze un contract de monitorizare cu asociatia. Informatiile si documentatia necesare pentru a deveni membru BRAT sunt disponbile in pagina de aderare la organizatie.
 
Informatii cu privire la tarifele de monitorizare pot fi obtinute printr-o solicitare trimisa la adresa de e-mail monitorizare@brat.ro.