BRAT în media

Mediafax.ro: Arina Ureche (BRAT): În ultimii 10 ani, timpul petrecut de românii din orașe pe internet s-a dublat

Timpul petrecut de românii din orașe pe internet s-a dublat în ultimii 10 ani, a declarat, pentru MEDIAFAX, Arina Ureche, directorul general al BRAT, precizând că tendințele din domeniul online vor fi prezentate la Ziua Cercetării Media, care va fi organizată pe 26 martie, la București.

Mai mult

Forbes.ro: Cum a mers presa locală în 2013?

Bugetul net de publicitate investit în cele 43 de publicatii locale si regionale monitorizate de BRAT, se ridica la 4,86 milioane de euro – estimeaza „Forbes România”. Numarul de insertii publicitare în presa locala, în 2013, a scazut cu 11% fata de 2012.

Mai mult

Refresh.ro: Ce fac femeile pe internet in .ro?

Conform rezultatelor SATI, departamentul de intenet al BRAT, si SNA FOCUS, femeile ne-au cotropit pe un teritoriu care, cel putin la nivel perceptual, era dominat de barbati, datorita specificului tehnic.

Mai mult

Paginademedia.ro: BRAT. Licitatie pentru masuratorile traficului pe internet si a investitiilor in publicitate

Biroul Roman de Audit Transmedia va demara licitatia pentru alegerea furnizorilor sistemului de masurare SATI si MIPO, pentru perioada 2014-2017

Mai mult

Automobilele au frânat mesajele de promovare pe radio

Reclamele radio pentru automobile „au pus o frana” puternica in primele trei luni ale acestui an. Numarul de spoturi comandate de jucatorii din aceasta categorie a fost cu 55,6% mai mic decat cel înregistrat in aceeasi perioada a anului trecut, potrivit monitorizarii BRAT.

Mai mult

Universign.ro: Cine a investit in outdoor in perioada iulie-decembrie 2012

De la jumatatea anului trecut Biroul Roman de Audit al Tirajelor (BRAT) a demarat un program de monitorizare a cheltuielior de promovare in mediul OOH. Rezultatele din prima parte a anului trecut au fost date publicitatii in momentul anuntarii programului. BRAT a anuntat de curând statisticile pentru a doua jumatate a anului 2012.

Mai mult