Stiri

Comunicat de presa: Investitiile in publicitatea radio au crescut in primul semestru din 2015 cu 13%, comparativ cu acelasi interval al anului 2014

Comunicat de presa: Investitiile in publicitatea din presa scrisa au scazut in primul semestru din 2015, comparativ cu acelasi interval al anului 2014

Comunicat de presa: Investitiile in publicitatea online de tip display au scazut in primul semestru din 2015, comparativ cu acelasi interval al anului 2014

Comunicat de presa: Investitiile in publicitate au crescut cu 2% in primul semestru din 2015, comparativ cu acelasi interval al anului 2014

Comunicat de presa: BRAT publica primele rezultate de audienta pentru presa scrisa la nivel national

Stire: BRAT a publicat primele rezultate de audienta pentru presa scrisa la nivel national - perioada de masurare septembrie 2013 - mai 2015
Miercuri, 2 iulie, BRAT a publicat primele rezultate de audienta pentru presa scrisa corespunzatoare intregii populatii a Romaniei cu varsta intre 14 si 74 de ani, prin intermediul Studiului National de Audienta (SNA).