Studiul de Audiență și Trafic Internet (SATI)

SATI oferă pieței de media și publicitate informații complete cu privire la audiența, profilele sociodemografice și traficul siteurilor web. Rezultatele de audiență SATI reprezintă etalonul pieței de publicitate în tranzacționarea spațiului publicitar pentru mediul online. SATI se distinge prin următoarele caracteristici:
  • Oferă pieței de media și publicitate rezultate de trafic și audiență măsurate după standardele și metodologiile selecționate și acceptate de industrie, asigurându-se comparabilitatea rezultatelor  website-urilor măsurate.
  • Participarea editorilor, a agențiilor și a clienților de publicitate la realizarea SATI precum și controlul exercitat de aceștia pe parcursul desfășurării studiului garantează credibilitatea și independența rezultatelor.
  • Oferă informațiile necesare în realizarea planurilor de media pentru site-urile web și evaluarea lor pe grupuri țintă complexe.
  • Rezultatele SATI ajută la evaluarea performanțelor site-urilor, cunoașterea profilului site-ului și îmbunătățirea conținutului editorial.
  • Rezultatele SATI reprezintă un instrument util pentru stabilirea politicilor de marketing și vânzări.
 
Regulamentele Departamentului Internet al BRAT - Regulamentul de Organizare și Funcționare și Regulamentul Tehnic - sunt cele care guvernează activitatea Departamentului. Ele sunt disponibile în pagina Regulamente.
Rezultatele SATI pot fi accesate în pagina de Rezultate.
Prezentarea video a studiului: