Forbes.ro: BRAT intenționează să lanseze la sfârșitul acestui an un studiu de audiență pentru outdoor

Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT) își propune să lanseze la sfârșitul acestui an Studiul de Audiență OOH, care va aduce, în opinia conducerii Biroului, o schimbare de paradigma industriei panotajului.

Arina Ureche (foto), directorul general BRAT, a declarat în cadru Adunării Generale BRAT, desfășurată joi, 26 martie, că organizația pe care o conduce își propune pentru 2015 o serie de proiecte ambițioase, cel mai important dintre acestea fiind demararea Studiului de Audiență OOH. „Acesta va demara la finalul anului 2015 și va aduce o schimbare de paradigmă industriei panotajului, aducând-o în rândul mediilor transparente și care beneficiază de o măsurare obiectivă, credibilă și independentă a performanțelor sale”, a declarat Arina Ureche.

În cadrul aceluași eveniment, la propunerea președintelui BRAT, Silviu Ispas, Adunarea Generala a aprobat înființarea, în cadrul asociației, a unui Departament al Furnizorilor, care să ofere un spațiu de discuție reglementat pentru jucătorii din piață, care dețin spatii publicitare, fie de presă scrisă, online, radio sau panotaj, și care își propune să preia anumite inițiative specifice furnizorilor din cadrul BRAT, în folosul industriei.

La Adunarea Generală BRAT au fost prezentate evoluțiile și tendințele aferente fiecărui proiect BRAT: Auditul Tirajelor, Studiul Național de Audiență (SNA), Studiul de Audiență și Trafic de Internet (SATI), Studiul de Monitorizare a Investițiilor în Publicitate (MIP) pentru Presa Scrisă, Radio, Online și OOH.

Intervalul martie 2014 – martie 2015 a adus anumite elemente de noutate pentru fiecare dintre aceste studii. Una dintre cele mai importante realizări se referă la obținerea primului val de rezultate ale SATI din mediul rural, urmând ca același lucru să se întâmple în presa scrisă, prin intermediul SNA, în luna iulie 2015.

Pe parcursul anului 2015, SNA și SATI vor integra cele mai recente rezultate privind volumul și structura universului studiilor, utilizând rezultatele furnizate de INSSE la 1 ianuarie 2014.

BRAT este organizația industriei de media din România care măsoară audiența presei scrise și a mediului online, auditează tirajele (presa scrisă) și monitorizează investițiile în publicitate (presa scrisă, online, radio și outdoor).

Măsuratorile și monitorizările BRAT sunt independente și transparente, pe baza standardelor profesionale stabilite de membrii săi, în concordanța cu normele internaționale.