Cod de conduita privind prelucrarea datelor cu caracter personal in domeniul marketingului și publicitatii online

In vederea interpretarii unitare, a standardizarii implementarii si adaptarea la specificul industriei online a prevederilor GDPR si constituirea unei marci de incredere pentru produsele / serviciile companiilor din domeniul maketingului si publicitatii online,  precum si pentru reducerea riscului de neconformitate cu prevederile GDPR si cresterea increderii intre parteneri in cadrul tranzactiilor publicitare, precum si a cresterii increderii utilizatorilor online in mediul online in general BRAT a elaborat Codul de conduită privind prelucrarea datelor cu caracter personal in domeniul marketingului și publicității online.

Codul de conduită privind prelucrarea datelor cu caracter personal in domeniul marketingului și publicității online este un cod de conduită in sensul prevăzut la art. 40 si următoarele din Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46 / CE („GDPR”).

Codul a fost elaborat de catre experti in domeniul protectiei datelor cu caracter personal, profesionisti in domeniul marketingului si publicitatii online si practicieni din domeniul legal si se adreseaza oricarei persoane juridice care prelucreaza date cu caracter personal prin unul sau mai multe dintre servicii sale din domeniul marketingului și publicității online. 

Forma codului de conduita poate fi obtinuta spre analiza apasand butonul de mai jos:
 


Perioada in care codul va fi in dezbatere publica se incheie la 15 martie 2019. Va invitam sa analizati forma propusa si sa ne trimiteti comentariile si sugestiile dumneavoastra prin email la cod@brat.ro.