Comunicat de presa: BRAT a inceput o noua campanie de comunicare

Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT) a început din luna martie  o nouă campanie de comunicare, creată ÅŸi implementată de firma de consultanţă OMA Vision.

BRAT este un reper pentru investiÅ£ia în media ÅŸi în publicitate, pentru că, prin măsurătorile È™i indicatorii pe care îi punem la dispoziÈ›ie, noi dăm valoarea banilor în industrie. Suntem cea mai credibilă sursă de cifre È™i de tendinÈ›e din acest sector. Am ajuns la un nivel de dezvoltare la care pentru toÈ›i jucătorii importanÈ›i din piață este vital să ia în considerare standardele È™i măsurătorile BRAT”, a declarat Arina Ureche, Directorul General al asociaÈ›iei.

Campania de comunicare îÅŸi propune să susÈ›ină atât interesul comun care îi uneÈ™te pe membrii asociaÈ›iei – dezvoltarea propriilor produse È™i servicii de media, cu ajutorul standardelor create în interiorul BRAT È™i datorită credibilității È™i transparenÈ›ei pe care acesta le oferă, cât È™i caracterul de utilitate publică al organizaÈ›iei.

În cadrul campaniei, vom promova activitatea BRAT, prin presă È™i pe reÈ›elele sociale; vom dezvolta parteneriate noi È™i ne vom adresa unor grupuri specifice, pentru care activitatea BRAT prezintă un interes special.

Vă invităm să intraÅ£i în comunitatea online BRAT, printr-un Like la Pagina de Facebook a organizaÅ£iei, precum ÅŸi urmărind pagina LinkedIn a organizaÅ£iei!

De asemenea, vă aÅŸteptăm la a doua ediÈ›ie a Zilei Cercetării Media, care va avea loc pe 26 martie, pentru a discuta despre tendinÈ›ele în online.