INVITATIE DE PRESA

Unii dintre cei mai experimentaÈ›i practicieni în mediul Online din È›ară È™i din străinătate vor participa la cea de-a doua ediÈ›ie a Zilei Cercetării Media, organizate de Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT), pe 26 martie 2014, începând cu ora 15.30, la Hotel Intercontinental, Sala Fortuna, cu tema: ”TendinÈ›e în online: audiență, modele de afaceri, conÈ›inut”

”La ZIUA CERCETÄ‚RII MEDIA din acest an, vom prezenta public pentru prima oară în istoria online-ului din România, o adevărată radiografie a evoluÈ›iei acestui domeniu, pe baza studiilor exclusive pe care le facem È™i vom vorbi în mod special despre modelele de monetizare în mediul virtual. BRAT oferă singurul instrument recunoscut de industria media pentru măsurarea È™i evaluarea performanÈ›elor în mediul online românesc – SATI. AÈ™adar, pentru cine vrea să afle care sunt tendinÈ›ele în online-ul românesc, să le compare cu tendinÈ›ele de la nivel european – pe care le vom prezenta cu ajutorul invitaÈ›ilor noÈ™tri speciali – să folosească aceste informaÈ›ii pentru dezvoltarea propriilor afaceri È™i proiecte în domeniu, ZIUA CERCETÄ‚RII MEDIA organizată de BRAT este de neratat”, a declarat presei Arina Ureche, directorul general al BRAT.

ExperÈ›i recunoscuÈ›i în online, media È™i măsurare vor participa la eveniment: Elias Gagas, Managing Director, Tailwind EMEA, Gilles Guillou, Chief Revenue Officer, La Place Media; Jennifer Beck, Global Director, Kantar Media; Orlando Nicoară - Director General Mediafax Group; DragoÈ™ Stanca - Managing Partner Think Digital; Arina Ureche – Director General BRAT, precum È™i reprezentanÈ›i ai industriei locale.

Vor fi discutate teme ca tendinÈ›ele din mediul virtual, modele de afaceri de succes, măsurarea performanÈ›elor produselor media È™i a eficacității campaniilor din online; soluÈ›ii concrete de eficientizare a planificării media; evaluarea post-campanie; valoarea investiÈ›iilor în online. Alte detalii sunt la linkul acesta.

Presa este invitată să participe la eveniment, cu rugămintea înregistrării prealabile, până pe data de 24.03.2014. Pentru înregistrare È™i detalii suplimentare, persoana de contact este Ana-Maria Onisei, (Anamaria.Onisei@omavision.ro; tel. 0752220420)

PROGRAMUL CONFERINÈšEI

15.30 - Primirea invitaÈ›ilor
16.00 - Cuvântul de bun-venit al PreÈ™edintelui BRAT
16.10 - Arina Ureche, Director General BRAT: BRAT - 7 ani de cercetare online,
16.20 - Elias Gagas, Managing Director, Tailwind EMEA: (R)evoluția programatică - cauze, efecte și cadru de desfășurare.
16.40 - Jennifer Beck, Global Director, Kantar Media
17.00 - Gilles Guillou, Chief Revenue Officer, La Place Media: Forța unui parteneriat al editorilor.

17.30 - 18.00 - Panelul 1: Ce este nou în online? TendinÈ›e în măsurare în România È™i la nivel international.
Componență panel:
Arina Ureche - Director General BRAT
Elias Gagas - Managing Director, Tailwind EMEA
Jennifer Beck - Global Director, Kantar Media
Gilles Guillou - Director of Revenue Management, La Place Media

18.00 - 19.00 - Panelul 2: Cum se vede valoarea banilor în online: audiență È™i conÈ›inut; provocări È™i oportunități.
Componenta panel:
Orlando Nicoară - Director General Mediafax Group
DragoÈ™ Stanca - Managing Partner Think Digital
Moderator: Oana Marinescu - Managing Director OMA Vision


Prezentările speaker-ilor sunt la acest link.