News

Comunicat de presa: Continutul de calitate ajunge la publicul larg in egala masura prin tv, radio, presa scrisa si mediul online. Ajutorul de stat trebuie sa urmareasca interesul publicului larg si modul in care acesta se informeaza.

Biroul Roman de Audit Transmedia (BRAT) apreciaza intentia Guvernului Romaniei, manifestata prin aprobarea OUG din data de 10 iunie 2015, care are obiectivul de a oferi ajutor de stat operatorilor economici din domeniul audiovizual care produc si difuzeaza emisiuni informative, culturale și educative, de interes public.

More

Stire: A fost lansata livrarea SNA FOCUS-perioada de masurare februarie 2013 - februarie 2015

Marti, 4 iunie, BRAT a publicat cele mai recente rezultatele SNA FOCUS.

More

Stire: BRAT aduce noi imbunatatiri serviciului Monitorizarea Investitiilor in Publicitate (MIP)

Studiul Monitorizarea Investitiilor in Publicitate (MIP) ofera, prin intermediul aplicatiei Media Monitor, informatii detaliate cu privire la campaniile de publicitate desfasurate in presa scrisa, radio, online si OOH.

More

Comunicat de presa: BRAT a publicat pentru a doua oara rezultatele de audienta ale mediului online la nivel national

Biroul Roman de Audit Transmedia a publicat vineri, 8 mai 2015, al doilea val de date de audienta online care inglobeaza si rezultatele corespunzatoare mediului rural, pe langa cele referitoare la mediul urban, conform Studiului de Audienta si Trafic de Internet (SATI). Cifrele publicate sunt corespunzatoare perioadei de masurare cuprinse intre 1 decembrie 2014 si 28 februarie 2015.

More

Stire: A fost lansata livrarea SATI - perioada de masurare decembrie 2014 - februarie 2015

Vineri, 8 mai 2015, BRAT a publicat cele mai recente rezultate de audienta si profile sociodemografice ale siteurilor masurate in SATI.

More

Comunicat de presa: BRAT a ajuns la ultima etapa a licitatiei pentru desemnarea furnizorilor studiului de mobilitate din cadrul Studiului de Audienta OOH

Biroul Roman de Audit Transmedia pregateste ultima etapa a licitatiei pentru desemnarea furnizorilor studiului de mobilitate din cadrul Studiului de Audienta OOH. Prezentarea ofertelor de catre companiile de cercetare ramase in cursa finala a acestei licitatii va avea loc joi, 14 mai 2015. Cei trei finalisti sunt: GfK Romania, Ipsos Research Romania si Metro Media Transilvania.

More