News

Consumul de media si investitiile in publicitate
Interesul românilor față de canalele media obișnuite a suferit modificări semnificative în ultimii 10 ani. Televiziunea, radioul și presa scrisă se confruntă cu o tendință de descreștere a interesului publicului. Internetul este singurul canal câștigător, clasându-se în 2015 pe poziția a treia în consumul de media, după TV și panotaj. Panotajul, un mediu de expunere al mesajelor publicitare și nu un purtător de conținut media, înregistrează o evoluție constantă.

2015: "80 milioane clienti unici si 7 milioane de vizitatori online"

2015: "Internetul a devenit o utilitate"
Dincolo de imaginea cifrelor care ne dă măsura extinderii și popularizării mediului online, asistăm la transformarea Internetului dintr-un canal media într-o utilitate și la modificarea percepției publicului în acest sens.
More
Comunicat de presa: 14 -16 decembrie 2015 - BRAT va face publice concluziile rezultatelor studiilor sale referitoare la media, sub titulatura "BRAT - Tendinte Media"
BRAT va pune la dispoziția industriei de media și publicitate cele mai importante concluzii ale studiilor pe care le desfășoară, prin publicarea a 3 concluzii generale legate de media. În datele de 14, 15 și 16 decembrie, invităm industria media să înceapă ziua cu cifrele BRAT. În data de 17 decembrie sunteți cu toții invitați la o dezbatere susținută cu cifre și statistici, pe temele lansate.

Comunicat de presa: BRAT a publicat cifrele de difuzare aferente perioadei iulie - septembrie 2015
Biroul Roman de Audit Transmedia a publicat azi, 07 decembrie 2015, cifrele de difuzare aferente perioadei iulie-septembrie 2015. Pentru aceasta perioada, BRAT a publicat pe site-ul asociatiei declaratiile de difuzare pentru cele 96 de publicatii care au depus declaratiile in conditii regulamentare.
More
Comunicat de presa: FROM CIRCULATION TO CERTIFICATION - INTERNATIONAL MEDIA AUDITING EVOLVES TO ADAPT TO THE DIGITAL ERA IN A GLOBAL SHIFT
International Federation of Audit Bureaux of Circulations now to be known as International Federation of Audit Bureaux of Certification, reflecting diversification of media industry
More