OOH Audience Study (SAO)

Studiul de Audienta OOH (SAO) oferă pieței de media și publicitate informații complete cu privire la audiența și profilele sociodemografice ale panourilor publicitare:
 
  • Numărul de persoane care au oportunitatea de a vedea un panou publicitar, în medie pe săptămână
  • Profilul persoanelor ce formează audiența unui panou (bazat pe date socio-demografice, de consum de media, comportament de consum de produse si servicii)
     
SAO oferă pieței de media și publicitate rezultate de audiență măsurate după standardele și metodologiile selecționate și acceptate de industrie, asigurându-se comparabilitatea rezultatelor  panourilor măsurate. Participarea companiilor de panotaj, a agențiilor și a clienților de publicitate la realizarea SAO precum și controlul exercitat de aceștia pe parcursul desfășurării studiului garantează credibilitatea și independenta rezultatelor.
 
Principalele avantaje pe care SAO le ofera companiilor de OOH, regiilor de publicitate, agentiilor media  si clienților de publicitate sunt:
 
  • Evaluarea rezultatelor de audiență ale panourilor pe criterii standardizate, independente și comparabile pentru toate panourile;
  • Tranzacționarea publicității în OOH pe baze profesioniste, utilizănd criterii recunoscute și trasparente de selecție a panourilor publicitare;
  • Eficientizarea investiției în publicitatea outdoor prin evaluarea și optimizarea campaniilor de publicitate OOH cu ajutorul instrumentelor și indicatorilor de media uzuali: acoperire, GRP, profilul audienței, cost per mie etc;
  • Îmbunatatirea amplasării panourilor prin realizarea unei analize preliminare a audienței pe care panoul ar obține-o în diverse locații.
  • Contribuie la stabilirea politicilor de marketing si vănzări ale companiilor de panotaj.
 

In plus, SAO oferă informații cu privire la obiceiurile generale de călătorie ale persoanelor (frecvența calatoriilor pe scopuri, numarul de calatorii zilnice, durata, distanta acestora)
 
Activitatea Departamentului OOH, care realizeaza SAO si MIP OOH, este guvernată de Regulamentul Departamentului OOH al BRAT.
 
Rezultatele SAO sunt disponibile beneficiarilor studiului, prin access in cadrul unor softuri specializate de analiza media, evaluare si optimizare a campaniilor publicitare de panotaj. Un sumar al acestor rezultate, pentru companiile participante in studiu, poate fi accesat în pagina de rezultate.