Monitorizarea Investitiilor in Publicitate

Monitorizarea investitiilor in publicitatea OOH

Rezultate raportate
Metodologie de realizare
Publicarea rezultatelor
Cum se poate inscrie o companie de outdoor pentru a fi monitorizata

Companii de outdoor monitorizate



Rezultate raportate

Monitorizarea investitiilor in publicitatea OOH pune la dispozitia industriei valoarea investitiilor in publicitatea OOH atat ca numar de fete suport ocupate, cat si valoarea acestora calculata la pretul de lista (rate-card).

Aceste rezultate sunt completate cu alte informatii:

 
  • despre locatiile OOH:  localizare, tipul locatiei, gradul de iluminare etc.
  • despre fata suport: formatul, dimensiunea, suprafata etc.
  • despre marca: numele marcii, numele clientului, clasificarea marcii etc.
  • despre campania publicitara: numele campaniei, categoria campaniei, tipul de publicitate etc.


Metodologie de realizare

Metodologia de realizare a MIP OOH a fost creata si aprobata de catre membrii Departamentului OOH si poate fi consultata in intregime in pagina regulamente MIP OOH.

Principalele etape in realizarea MIP OOH sunt urmatoarele:

 
  1. Companiile de outdoor pun la dispozitia BRAT informatiile complete legate de retelele de locatii tranzactionate din punct de  vedere al publicitatii. Aceste informatii sunt actualizate periodic.
  2. Companiile de outdoor declara saptamanal, in ziua de marti, toate campaniile care au avut cel putin o fata suport ocupata in saptamana anterioara (luni - duminica).
  3. BRAT verifica informatiile declarate in scopul confirmarii consistentei, corectitudinii si uniformitatii datelor.
  4. BRAT efectueaza control in teren pentru verificarea informatiilor declarate. Controlul pe teren este efectuat pentru locatiile din Bucuresti, pentru a asigura verificarea a minim 10% din totalul fetelor suport ocupate pentru fiecare campanie publicitara in parte.
  5. BRAT publica rezultatele monitorizarii saptamanal in fiecare zi de luni. 
     

Publicarea rezultatelor

Rezultatele monitorizarii investitiilor in publicitatea OOH sunt disponibile in cadrul aplicatiei de raportare a rezultatelor Media Monitor.

Rezultatele MIP OOH sunt publicate saptamanal, in fiecare zi de luni, pentru toate campaniile de publicitate derulate in saptamana anterioara de luni pana duminica.
 

Cum se poate inscrie o companie de outdoor pentru a fi monitorizata
 
Pentru ca o companie de outdoor sa poata inscrie reteaua de locatii pe care le tranzactioneaza din punct de vedere al publicitatii in vederea monitorizarii acesteia, respectiva companie trebuie sa fie membru BRAT si al Departamentului OOH. Informatiile si documentatia necesare pentru a deveni membru BRAT sunt disponbile in pagina aderare la organizatie.

Tarifele de monitorizare pot fi consultate in pagina Tarife MIP.

 

Companii de outdoor monitorizate

In prezent sunt monitorizate suporturile publicitare tranzactionate din punct de vedere al publicitatii pentru urmatoarele companii:

  1. Active Media 
  2. Affichage Romania 
  3. Clear Media 
  4. Communications Media 
  5. Defi Romania 
  6. Euromedia Group SA
  7. Getica OOH 
  8. Media Advertising 
  9. New Age Advertising Agency 
  10. Phoenix Media 
  11. Seaview Advertising 
  12. Ultravision 
  13. Universal Solution 
  14. Way Media