Organizational structure


Obiective

BRAT este o organizație non-profit a industriei de media și publicitate, care are ca membri: editori de presă scrisă și online, agenții, regii și clienți de publicitate, difuzori de presă, companii ce dețin statii radio, companii de outdoor și alți terți interesați.

Obiectivul principal al BRAT este sprijinirea industriei de media și publicitate, prin stabilirea unor metode și standarde comune privind modul de măsurare al indicatorilor de performanță ai produselor media. 

Obiectivele specifice ale asociatiei sunt urmatoarele:

  • Stabilește metode și standarde privind modul de măsurare a indicatorilor de performanță ai produselor media.
  • Măsoară indicatorii de performanță ai produselor media.
  • Oferă industriei de media și publicitate instrumentele care asigură încrederea în tranzacționarea publicității.
  • Pune la dispoziția industriei studii strategice și tactice necesare în realizarea strategiilor de media și comunicare, în planificarea media

Misiunea BRAT
 

Principii
 
Asociatia functioneaza dupa urmatoarele principii;
  • Independenta: structura asocitatiei este tripartita si include toate partile interesate: detinatorii de produse media, agenții media și clienți de publicitate.
  • Transparenta: asociatia functioneaza dupa reguli si regulamente publice și accesibile.
  • Comparabilitate: toate studiile realizate de asociatie sunt realizate prin respectarea acelorași standarde, metode si reguli, pentru toate produsele media
  • Credibilitate: asociatia adopta standarde si metode recunoscute internațional și verifica implementarea acestora la nivel local

Istoric
 
Screenshot 2024-01-16 111756.png (1.97 MB)Asociatia a fost constituita in 1998, de catre 33 membrii fondatori, printr-un proiect al fundatiei Freedom House, in scopul verificarii independente si obiective a cifrelor de difuzare a diverselor publicatii din presa scrisa in functie de criterii conventionale stabilite de membrii asociatiei.
 
 
 

Membrii BRAT
                                                             
Inca de la inceput BRAT a contribuit la dezvoltarea industriei de media si publicitate si s-a consolidat intr-o asociatie reprezentativa reunind in prezent peste 167 de membri:
 

Structura BRAT
 
BRAT este o organizatie deschisa, non-profit, neguvernamentala, care are propriile organe de conducere.

Conducerea asociatiei este asigurata de Adunarea Generala a membrilor BRAT, care desemneaza la fiecare doi ani Consiliul Director si Presedintele BRAT.

BRAT este organizata pe departamente fiecare dintre acestea avand organele de conducere proprii.


Servicii

BRAT furnizeaza catre industria de media si publicitate urmatoarele servicii:

 


Afilieri Internationale 

BRAT este membru afiliat al organismelor internationale ale industriei de media si publicitate in vederea alinierii standardelor si metodologiilor utilizate in cadrul studiilor sale la normele internationale in domeniu.

 

Federatia Internațională a Birourilor de Audit și Certificare