BRAT in media

back to BRAT in media

Dailybusiness.ro: In iulie 2015 vom avea primul val de rezultate ale presei scrise din mediul rural

Joi, 26 martie 2015, a avut loc Adunarea Generala a membrilor Biroului Roman de Audit Transmedia. In cadrul adunarii au fost prezentate realizarile BRAT pentru perioada martie 2014 – martie 2015, printre acestea fiind incluse Editia 2014 a conferintei Ziua Cercetarii Media si Editia Speciala din martie 2015.

Au fost mentionate si seminariile de strategie media dedicate industriilor, care au reunit peste 100 de participanti din randul clientilor de publicitate, companii de top pe piata din Romania, care au avut drept scop oferirea unei pregatiri profesionale pentru planificarea strategiilor de comunicare, marketing si branding.
 
In cadrul Adunarii Generale au fost prezentate evolutii si tendinte aferente fiecarui proiect BRAT: Auditul Tirajelor, Studiul National de Audienta (SNA), Studiul de Audienta si Trafic de Internet (SATI), Studiul de Monitorizare a Investitiilor in Publicitate (MIP) pentru Presa Scrisa, Radio, Online si OOH.
 
Intervalul martie 2014 – martie 2015 a adus anumite elemente de noutate pentru fiecare dintre aceste studii. Una dintre cele mai importante realizari se refera la obtinerea primului val de rezultate ale SATI din mediul rural, urmand ca acelasi lucru sa se intample in presa scrisa, prin intermediul SNA, in luna iulie 2015.
 
Pe parcursul anului 2015, SNA si SATI vor integra cele mai recente rezultate privind volumul si structura universului studiilor, utilizand rezultatele furnizate de INSSE la 1 ianuarie 2014. In cadrul acestei intalniri a fost anuntata membrilor organizarea de catre BRAT a conferintei anuale a IFABC Europe, ce va avea loc in mai 2015 la Sibiu. Aceasta ofera BRAT o recunoastere la nivel european, asezand Romania pe harta vocilor relevante din industria de profil.
 
„Luand in calcul realizarile din anul 2014, implicarea si suportul membrilor, BRAT isi propune pentru 2015 o serie de proiecte ambitioase, cel mai important dintre ele fiind demararea Studiului de Audienta OOH. Acesta va demara la finalul anului 2015 si va aduce o schimbare de paradigma industriei panotajului, aducand-o in randul mediilor transparente si care beneficiaza de o masurare obiectiva, credibila, independenta, a performantelor sale.” – a declarat Arina Ureche, Director General BRAT.
 
La propunerea Presedintelui BRAT, domnul Silviu Ispas, Adunarea Generala a aprobat infiintarea, in cadrul asociatiei, a unui Departament al Furnizorilor, care sa ofere un spatiu de discutie reglementat pentru jucatorii din piata care detin spatii publicitare, fie de presa scrisa, online, radio sau panotaj, si care isi propune sa preia anumite initiative specifice furnizorilor din cadrul BRAT, in folosul industriei.
 
De asemenea, a fost aprobat bilantul activitatii pentru 2014 si a fost discutat si aprobat bugetul asociatiei pentru 2015.