BRAT în media

Pagina de Media: BRAT lucreaza la un cod de conduita despre prelucrarea datelor personale in marketingul si publicitatea online

Biroul Român de Audit Transmedia propune un „Cod de conduită” în contextul GDPR. Organizația a lansat în dezbatere publică, până în 15 martie, o primă versiune a codului privind prelucrarea datelor cu caracter personal în marketingul și publicitatea din online, anunță instituția.

Mai mult

Forbes.ro: BRAT lanseaza in dezbatere publica prima versiune a Codului de conduita privind prelucrarea datelor cu caracter personal in domeniul marketingului si publicitatii online

Prima versiune a Codului de conduită privind prelucrarea datelor cu caracter personal în domeniul marketingului și publicității online este disponibilă pentru analiză pe site-ul asociației www.brat.ro, în secțiunea dedicată protecției datelor cu caracter personal.

Mai mult

Forbes.ro: Topul firmelor cu cele mai mari bugete investite în OUTDOOR – anul 2018

În 2018, volumul brut al investițiilor publicitare în panotaj (outdoor) s-a menținut la nivelul anului precedent (creștere de doar 1,4%), arată monitorizările BRAT.

Companiile de retail au fost cei mai mari investitori în publicitatea exterioară, cu o pondere de 32%.

Mai mult

Asociatiile industriei de marketing si publicitate lanseaza impreuna un program educational dedicat profesionistilor din media si studentilor

IAA România, BRAT (Biroul Român de Audit Transmedia) și ARMA (Asociația Română pentru Măsurarea Audiențelor) propun un proiect educațional comun dedicat tinerilor cu mai puțin de 3 ani experiență în media.

Mai mult

Forbes.ro: Companiile cu cele mai mari bugete de publicitate investite în RADIO (ianuarie – septembrie 2018)

Volumul de publicitate investit în cele 12 rețele de radio, monitorizate de BRAT, a crescut cu 6,7% în primele nouă luni ale acestui an, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Companiile de retail dețin 32,5% din totalul bugetului de publicitate radio.

Mai mult

JurnaluldeArges.ro: Jurnalul de Argeș, la mega-evenimentul BRAT dedicat industriei media din România

Jurnalul de Argeș, publicație auditată BRAT, a participat, joi seara, la aniversarea a 20 de ani de existență a Biroului Român de Audit Transmedia și lansarea noii identități vizuale a asociației, una care menține caracteristicile de seriozitate și încredere, dar aduce un aer dinamic, modern, în acord cu evoluția industriei media din ultimii ani.

Mai mult