SATI DMP

SATI DMP este o platforma de management a datelor, integrata cu sistemul de cercetare online SATI. Ca orice platforma de tip DMP, permite o utilizare variata a datelor colectate: profilarea si segmentarea utilizatorilor online pe diverse criterii, utilizarea segmentelor in tranzactionarea publicitatii online, optimizarea continutului site-urilor si personalizarea acestuia pentru diverse categorii de utilizatori, realizarea de analize detaliate si segmentari.

SATI DMP este un proiect sindicalizat, in care toti editorii de site-uri web au realizat platforma cu scopul de a oferi credibilitate, transparenta, comparabilitate si o utilizare eficienta a rezultatelor masurate despre utilizatorii online ale celor aproximativ 200 de site-uri inscrise in platforma.

SATI DMP realizat de BRAT se distinge prin urmatoarele caracteristici:
  • inglobeaza aproximativ 200 de site-uri din online-ul romanesc, ceea ce permite realizarea celei mai mari platforme de acest tip din Romania
  • integrarea sa in sistemul SATI permite realizarea celei mai variate game de analize si segmentari a utilizatorilor online, oferind industriei de publicitate rezultatele necesare unei planificari profesioniste, eficiente si in sistem automatizat
  • beneficiaza de integrari cu toate sistemele de livrare a campaniilor publicitare, ceea ce faciliteaza planificarea, livrarea si evaluarea acestora
  • colectand datele integrate direct in platforma si realizand profilarea prin metode unice, selectate si acceptate de industrie, SATI DMP ofera comparabilitate si credibilitate rezultatelor pe care le pune la dispozitie utilizatorilor
  • modul de organizare al platformei ofera transparenta fata de modul de colectare, profilare si segmentare a rezultatelor, oferind astfel siguranta necesara investitiilor in publicitate
  • participarea comuna a editorilor, agențiilor, regiilor și a clienților de publicitate in cadrul SATI DMP, precum și controlul exercitat de acestia pe parcursul desfasurarii activitatilor specifice de realizare a DMP-ului garanteaza independenta rezultatelor – atribut esential al increderii necesare datelor utilizate in publicitatea automatizata online