Studiul de Audienta si Trafic Internet

Studiul de Audienta si Trafic Internet (SATI)

SATI ofera pietei de media si publicitate informatii complete cu privire la audienta, profilele sociodemografice si traficul siteurilor web. Rezultatele de audienta SATI reprezinta etalonul pietiei de publicitate in tranzactionarea spatiului publicitar pentru mediul online. SATI se distinge prin urmatoarele caracteristici:
 
  • Ofera pietei de media si publicitate rezultate de trafic si audienta masurate dupa standardele si metodologiile selectionate si acceptate de industrie, asigurându-se comparabilitatea rezultatelor  websiteurilor masurate.
 
  • Participarea editorilor, a agenţiilor şi a clienţilor de publicitate la realizarea SATI precum şi controlul exercitat de acestia pe parcursul desfasurarii studiului garantează credibilitatea si independenta rezultatelor.
 
  • Ofera informatiile necesare in realizarea planurilor de media pentru siteurile web si evaluarea lor pe grupuri tinta complexe.
 
  • Rezultatele SATI ajuta la evaluarea performantelor siteurilor, cunoasterea profilului siteului si imbunatatirea continutului editorial.
 
  • Rezultatele SATI reprezinta un instrument util pentru stabilirea politicilor de marketing si vanzari.

 
Regulamentele Departamentului Internet al BRAT - Regulamentul de Organizare si Functionare si Regulamentul Tehnic - sunt cele care guverneaza activitatea Departamentului. Ele sunt disponibile in pagina Regulamente.
Rezultatele SATI pot fi accesate in pagina de Rezultate.