Studiul National de Audienta

Studiul National de Audienta (SNA FOCUS)


SNA FOCUS este un sistem de cercetare media care ofera beneficiarilor urmatoarele tipuri de informatii:
 
  • rezultate de audienta pentru presa scrisa
     
  • rezultate despre consumul de produse si servicii (inclusiv marcile consumate), stilul de viata, profilele socio demografice

SNA FOCUS - Avantaje:
 
  • Ofera pietii de media si publicitate rezultate de audienta masurate dupa standardele si metodologiile selectionate si acceptate de industrie, asigurându-se comparabilitatea datelor pentru publicatiile masurate.
 
  • Participarea editorilor, a agenţiilor şi a clienţilor de publicitate la realizarea SNA FOCUS precum şi controlul exercitat de acestea pe parcursul desfasurarii studiului, garantează credibilitatea si independenta rezultatelor.
 
  • Rezultatele de audienta SNA FOCUS reprezinta etalonul pietii de publicitate in tranzactionarea spatiului publicitar, pentru presa scrisa.
 
  • Ofera informatiile necesare in realizarea planurilor media prentru presa scrisa si evaluarea lor pe grupuri tinta complexe.
 
  • Rezultatele SNA FOCUS ajuta la evaluarea performantelor publicatiilor, cunoasterea profilului publicatiei si imbunatatirea continutului editorial.
 
  • Rezultatele SNA FOCUS reprezinta un instrument util pentru stabilirea politicilor de marketing si vanzari.