Afilieri internationale

BRAT este membru afiliat al organismelor internationale ale industriei de media si publicitate in vederea alinierii standardelor si metodologiilor utilizate in cadrul studiilor sale la normele internationale in domeniu.

 

    



www.ifabc.org

IFABC – Federatia Internationala a Birourilor de Audit al Tirajelor.

Este o organizatie non-profit, care are ca membri Birouri de Audit din intrega lume.  

Scopul sau este de a lucra cu organizatii nationale si internationale, in orice mod care sprijina constructiv activitatea membrilor săi. Federatia incearcă sa incurajeze si sa faciliteze schimbul de experienta si bune practici intre organizatiile membre, si se angajeaza sa lucreze spre o mai mare standardizare si uniformitate in raportarea de tiraje şi a altor date.








     
www.emro.org

EMRO – Asociatia Europeana pentru Cercetare Media.

Este o asociatie care are ca membri organisme (asociatii, organizatii de profil, etc) din mai multe tari europene implicate in cercetarea pietei de media.

Obiectivul asociatiei este de a promova discutiile si de a facilitata contactul intre membrii sai, cu scopul de a-si impartasi experientele profesionale ale organizatiilor nationale implicate in masurarea audientelor pentru diferite produse media.
Principala activitate o reprezinta organizarea conferintei anuale la care participa toti membrii organizatiei.

 









www.i-jic.org

I-JIC – Federatia Internationala a Organizatiilor specializate in Cercetare Media.

Este o organizatie non-profit, formata din asocitiatiile profesionale ale industriei de media si publicitate implicate in auditul si masurarea audientelor produselor media, avand membri din mai multe tari din toata lumea.


Obiectivul sau este de a sustine organizatiile profesionale nationale, de a asigura un cadru comun de prezentare si dezbatere a realizarilor din domeniul cercetarii pentru piata de media, de a asigura transparenta si promova cele mai bune practici in masurarea si auditarea performantelor diferitelor produse media.