BRAT in media

Forbes.ro: Radiourile cu cele mai mari venituri din publicitate in primul trimestru 2013

Reteaua Kiss FM a difuzat 15.012 de spoturi in primele trei luni ale acestui an, in valoare bruta de 5.407.773 euro (rate card), conform monitorizarilor Biroului Roman de Audit al Tirajelor. Este radioul cu cele mai mari venituri din publicitate. Pe locul secund se afla Radio ZU, cu 14.197 clipuri, in valoare bruta de 4.688.655 euro (calculat la rate card).

More

Forbes.ro: Radiourile au difuzat 14.954 de reclame pentru ofertele supermarketurilor

În primul trimestru al acestui an, numarul de spoturi difuzate de principalele retele de radio a crescut cu 13,1% fata de aceeasi perioada a anului 2012. „Forbes Romania” estimeaza ca bugetul net de publicitate radio a fost de 3,7 milioane de euro.

More

Refresh.ro: Orange Romania, "œgreu de ucis" in topul celor mai vizitate mobisite-uri din Romania

Pe finalul saptamanii trecute, SATI, departamentul de internet al Biroului Roman de Audit Transmedia, a publicat cifrele de trafic pentru mobisite-urile inscrise in sistem.

More

Hotnews.ro: BRAT a lansat o aplicatie ce detecteaza automat toate reclamele online de tip display

Biroul Roman de Audit Transmedia (BRAT) a lansat, luni, o aplicatie pentru detectarea automata a tuturor mesajelor publicitate de tip display, afisate pe orice site web, adica si pe site-uri care nu sunt membre ale organizatiei.

More

Radardemedia.ro: BRAT: Audienta printului a scazut cu circa 25%. Bugetele de publicitate au scazut cu 80-85%, din 2008

Audienta printului a scazut cu circa 25% in ultimii cinci ani, in timp ce bugetele alocate pentru publicitatea in print au scazut cu pana la 80-85% (inclusiv discounturile), a declarat Silviu Ispas, presedintele BRAT, la conferinta Ziua Cercetarii Media, organizata marti la Bucuresti.

More

Ziuadecj.realitatea.net: Biroul de Audit al Tirajelor despre presa scrisa din Romania: audienta printului a scazut cu 25%, bugetele de publicitate, cu 85%

Audienta printului a scazut cu circa 25% in ultimii cinci ani, in timp ce bugetele alocate pentru publicitatea in print au scazut cu pana la 80-85% (inclusiv discounturile), a declarat Silviu Ispas, presedintele BRAT, la conferinta Ziua Cercetarii Media, organizata astazi la Bucuresti.

More