BRAT in media

Forbes.ro: Topul companiilor cu cele mai mari bugete de publicitate RADIO în anul 2019

Volumul brut de publicitate (rate card) consumat pe piața radio, în anul 2019, a crescut cu 5,3% față de anul precedent, conform studiului realizat de Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT). Numărul de reclame difuzate pe radio este mai mare cu 2,5% față de anul 2018.

More

Business24.ro: BRAT, impreuna cu membrii IFABC, publica Prima Lista Globala a Produselor Media Auditate

BRAT continua sa se implice in organismele internationale ale industriei de media si publicitate. Impreuna cu membrii Federatiei Internationale a Birourilor de Audit si Certificare (IFABC), din al carei Consiliu Executiv face parte, BRAT publica prima Lista Globala a Produselor Media Auditate de catre organizatii independente, tripartite, asemenea BRAT.

More

Forbes.ro: Prima Lista Globala a Produselor Media Auditate a fost lansata de BRAT si membrii IFABC

Împreună cu membrii Federației Internaționale a Birourilor de Audit și Certificare (IFABC), din al cărei Consiliu Executiv face parte, BRAT publică prima Listă Globală a Produselor Media Auditate de către organizații independente, tripartite, asemenea BRAT.

More

IAA: SATI DMP – Importanta datelor in ecosistemul publicitatii online

Joi, 10 octombrie 2019, ora 9.30, Biroul Român de Audit Transmedia organizează o nouă ediție din seria Ziua Cercetării Media: SATI DMP – Importanța datelor în ecosistemul publicității online.

More

Pagina de Media: Cât contează datele în publicitate? În online. Cum le folosesc agențiile? BRAT ține Ziua Cercetării Media

Cât de importante sunt datele de audiență în publicitatea online? Cum pot face mai eficientă o campanie? Care sunt limitările legale când se colectează date?

Întrebări care își vor căuta răspunsurile la Ziua Cercetării Media, pe 10 octombrie, într-un eveniment organizat de BRAT - Biroul Român de Audit Transmedia.

More