Studiul de Audienta OOH (SAO) masoara audienta panourilor publicitare si profilele persoanelor care intra in contact cu acestea, oferind beneficiarilor studiului informatii cu privire la:
 
  • Numarul estimat de persoane care au oportunitatea de a observa un panou/ o selectie de panouri
 
  • Profilul acestor persoane (consum de alte medii, comportament de consum de produse si servicii, date socio-demografice)
 
  • Obiceiurile generale de calatorie ale acestor persoane (frecventa calatoriilor pe scopuri, numarul de calatorii zilnice)
 
SAO ofera beneficiarilor sai cifre corecte, obiective si credibile, obtinute aplicand independent aceleasi standarde si metodologii de masurare, create si aceptate de industrie si validate la nivel international pentru toate panourile incluse in studiu.
 
Principalele avantaje pe care SAO le ofera companiilor de OOH, regiilor de publicitate si agentiilor media sunt:
 
  • Vanzarea de publicitate in OOH profesionista, documentata si eficienta. SAO ofera posibilitatea de a realiza targetarea utilizand date de consum media general (altele decat panotajul) si alegerea eficienta a unui grup tinta de consum necesar in vanzarea de publicitate.
 
  • Cunoasterea detaliata a audientei panotajului si a profilului acesteia in vederea optimizarii investitiei in publicitatea outdoor.
 
  • Imbunatatirea locatiilor detinute pe baza  audientei si profilului acesteia.
 
  • Profesionalism in luarea deciziilor de cumparare de publicitate in OOH.
 
  • Informarea despre eficienta campaniilor de panotaj propuse: acoperire, curba de acumulare, targetare/ profil, similar cu informatiile disponibile pentru celelalte medii.
 
  • Instrumente si indicatori adaptabili modului de lucru din agentiile de media.