Cursuri de strategie si planificare media pentru profesionistii din media si publicitate

Dacă lucrezi de 1-3 ani într-un departament de media, la un publisher sau într-o agenție de media și simți nevoia să înțelegi mai bine acest ecosistem complex, înscrie-te până la data de 1 martie 2019 la Modulul de Strategie și Planificare Media ce se va desfășura în perioada 15 martie-8 iunie 2019.

În 14 zile vei aprofunda fundamentele marketingului, vei înțelege principiile strategiei de media și vei învăța cum planifici o campanie și apoi să o monitorizezi și să îi evaluezi performanța campaniei în orice mediu, de la tradițional la digital.


Începând cu 15 martie 2019, practicienii din industria de media și publicitate sunt invitați sa participe la cursurile de strategie și planificare media organizate de BRAT împreuna cu IAA România și ARMA (Asociația Română pentru Măsurarea Audiențelor).


Cursurile vor avea loc în perioada 15 martie-8 iunie 2019, vinerea și sâmbăta, din 2 în 2 săptămâni, în intervalul 9.00-18.00, și abordează teme precum: noțiuni fundamentale de marketing, introducere în strategia de media, introducere în evaluarea performantelor produselor media, viziune strategica și soft de monitorizare in mediul TV, strategie, planificare, evaluare și optimizare în mediul digital, proiecte media speciale.

Obiectivul modulului de strategie media este completarea cunoștințelor teoretice, dar mai ales adresarea problemelor pe care practicienii din industria de media și publicitate le întâlnesc în activitatea curenta, furnizând soluții și exemple pentru fiecare dintre acestea. În cadrul acestor cursuri cei mai buni profesioniști din industria de media și publicitate vor pune la dispoziția cursanților, pe lângă informații teoretice, modele și soluții pentru probleme curente, validate de vasta lor experiența profesionala.


Arina Ureche, Director General BRAT, va oferi cursanților noțiuni fundamentale în evaluare performantelor produselor media pentru mediile print, radio și outdoor, plecând de la introducerea în teoria sondajelor (univers, eșantion, marja de eroare, extrapolări), continuând cu cercetarea de piață (obiective, tipuri, tehnici) și cercetarea media (obiective, alegerea metodologiei, eșantionare, rată de răspuns), pana la strategia de media și evaluarea performanței produselor media și indicatorii asociați.



Catedra de media va fi ocupată, rând pe rând, de către: Alexandra Dimitriu (Managing Director Publicis Groupe Media Bucharest) care va deschide cursul alături de Mihai Trandafir (Managing Director Universal McCann), Ștefan Teodorescu (Marketing Strategy & Capability Director Ursus Breweries) care va oferi o înțelegere aprofundată a principiilor de marketing. Cursul va continua cu strategia de media, prezentată tot de Alexandra Dimitriu și cu evaluarea performanțelor produselor media, print, radio și outdoor, alături de Arina Ureche (Director General BRAT). Lucia Antal (Marketing Director PRO TV și Președinte ARMA) va discuta despre viziunea strategică în TV și monitorizarea în acest mediu, împreună cu Liliana Mihăilescu și Dragoș Pinciu de la ARMA. Dragoș Stanca (Managing Director ThinkDigital & Președinte BRAT) va oferi perspectiva asupra media digital, alături de invitați surpriză. Cursul se va încheia cu focus pe proiecte speciale de media, alături de Alexandra Dimitriu, și pe planificarea campaniei, cu Alexandra și Mihai Trandafir.


Cursurile sunt concepute și construite în vederea scăderii impactului pe care îl are lipsa calificării profesionale în media și publicitate, ca o  continuare a eforturilor de susținere a industriei pe care BRAT, alături de asociațiile industriei de marketing și publicitate, le desfășoară. Din acest motiv, cursurile de pregătire profesională sunt disponibile oricăror companii sau persoane interesate, indiferent de apartenența lor la organizație. 


Informații actualizate referitoare la tematica cursurilor, modalitatea de desfășurare și tarifele aferente sunt disponibile aici!


Înscrierile sunt deschise până pe 1 martie, aicihttp://www.scoalaiaa.ro/v1/cursuri/modulul-media/