Stire: Publicitatea in anul 2012 pentru presa scrisa, radio, online si OOH

Publicitatea in anul 2012 pentru presa scrisa, radio, online si OOH monitorizata in cadrul MIP

Conform studiului de Monitorizare a Investitiilor in Publicitate (MIP) pentru Presa Scrisa, Radio, Online si OOH realizat de BRAT in anul 2012 publicitatea totala pentru cele 4 medii monitorizata in cadrul MIP a fost de aproximativ 656 milioane EUR (valoare ratecard).
 
Analiza in detaliu in ceea ce priveste publicitatea monitorizata pentru anul 2012, principalele categorii de bunuri si servicii comunicate, clasamentele clientilor de publicitate care au investit cel mai mult in publicitate precum si cele mai performante produse media care au atras cele mai mari volume de publicitate in anul 2012 poate fi consultata aici.
 
Monitorizarea investitiilor in publicitate (MIP) este realizata de BRAT incepand cu 2011 si pune la dispozitia pietii de media si publicitate informatii complete despre campanile publicitare desfasurate in cadrul publicatiilor tiparite, emisiunilor statiilor radio, site-urilor web si locatiilor OOH. Informatii suplimentare privind regulamentele si metodologiile de realizare a MIP parte pot fi gasite aici.