Conditii de acces la datele SAO

O companie de panotaj, regie de publicitate sau agentie media ce doreste sa devină beneficiar al rezultatelor SAO trebuie să îndeplinească cumulativ urmatoarele condiții:
 
  • să fie membru BRAT si membru al Departamentului OOH al BRAT. Procedura de aderare la BRAT și la Dep. OOH este descrisă în secțiunea OOH Aderare la organizatie;
  • să semneze contractul de participare la studiul SAO și să contribuie financiar la realizarea acestuia;
  • în situația companiilor de panotaj, acestea vor declara încă de la înscriere toate panourile publicitare pe care le administrează și care se regăsesc în aria geografică a orașelor în care se desfasoară SAO. Acestea vor face obiectul măsurării în cadrul SAO.
 
Companiile de panotaj și regiile de publicitate participante la studiu vor beneficia de măsurarea audienței panourilor pe care le administreaza și care se regasesc în orașele în care se desfașoară studiul (link la metodologie) și vor avea acces la rezultatele complete ale studiului.  
 
Agențiile de media sau clienții de publicitate participante la studiu vor avea acces la rezultatele complete ale studiului.
 
Contribuția financiară la bugetul studiului SAO se calculeaza diferit pentru companiile de panotaj, regiile de publicitate si agentiile media.
 
Pentru companiile de panotaj sau regiile de publicitate contributia este formata din 3 componente: o contribuție fixă și egală pentru toate companiile participante, o contribuție proportională cu numarul de fețe incluse în SAO și o contribuție proportională cu cifra de afaceri a companiei (Regulament).
 
Pentru agențiile media contribuția financiară la studiu se calculează în funcție de categoria din care agenția face parte (agentie mare/ agentie mica) și este aceeași pentru toate agențiile aparținând aceleiași categorii.
 
Pentru detalii si calculul contributiei la studiu a companiei pe care dumneavoastra o reprezentati, vă rugăm să contactați BRAT folosind detaliile menționate în secțiunea Contacte.