Conditii de acces la datele SAO

Pentru ca o companie OOH/ regie de publicitate sau agentie media sa poata beneficia de rezultatele SAO trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii:
 
  • sa fie membru BRAT si membru al Departamentului OOH al BRAT. Aderarea la BRAT / Departamentul OOH se realizeaza in conformitate cu procedura de aderare la BRAT/ Departamentul OOH si prin transmiterea catre BRAT a documentatiei mentionata in sectiunea Aderare la organizatie;
​
  • sa semneze contractul de participare la studiul SAO si sa contribuie financiar la realizarea acestuia;
 
  • sa declare si sa inscrie in studiul SAO toate panourile publicitare (din orasele SAO) ce apartin sau sunt operate de catre compania OOH/ regia de publicitate care solicita participarea la SAO si care se regasesc in aria geografica de referinta a oraselor in care se desfasoara SAO (cerinta aplicabila doar companiilor OOH/ regiilor de publicitate).
 
Contributia financiara la bugetul studiului SAO se calculeaza diferit pentru companiile OOH/ regiile de publicitate si agentiile media.
 
Pentru companiile OOH/ regiile de publicitate contributia este formata din:

 
  • 25% contributie fixa;
​
  • 25% contributie proportionala cu numarul de fete din cele 11 orase incluse in SAO;
​
  • 50% contributie proportionala cu cifra de afaceri a companiei (pentru anul anterior).
 

Pentru agentiile media contributia financiara la studiu se calculeaza in functie de categoria din care agentia face parte (agentie mare/ agentie mica).
 
Pentru detalii si calculul contributiei la SAO a companiei pe care dumneavoastra o reprezentati, va rugam sa contactati BRAT folosind detaliile mentionate in sectiunea Contacte.
 

 
Publicarea rezultatelor studiului
 
Prima livrare de date pentru SAO se va realiza in cea de a doua jumatate a anului 2018, aceasta continand datele pentru un an.
 
Incepand cu al doilea an de studiu precum si in cel de al treilea an de studiu datele se vor publica trimestrial, fiecare livrare continand date pentru o perioada de masurare de aprox. 12 luni, din care 9 luni vor fi comune cu livrarea anterioara (trimestrul cu interviurile cele mai vechi este inlocuit cu trimestrul cu interviurile cele mai recente).
 
Dupa livrarea rezultatelor, beneficiarii acestora le pot accesa si analiza prin intermediul unui soft specializat de evaluare si planificare media (soft specializat pentru industria OOH).