IFABC devine International Federation of Audit Bureaux of Certification

IFABC (Federatia Internationala a Birourilor de Audit ale Tirajelor) isi schimba denumirea in Federatia Internationala a Birourilor  de Audit si Certificare, ca raspuns la evolutia industriei si diversificarea modelelor de afaceri in mass media la nivel international. Totodata schimbarea denumirii evidentiaza strategia organizatiei de a reflecta in mod corect activitatea desfasurata de membrii sai in scopul de a furniza standarde si metodologii de masurare relevante pentru intreaga industrie mass-media.

Brandurile mass media au evoluat de la un singur produs media, la un mix de canale de comunicare interconectate: publicatii tiparite, site-uri web, aplicatii, evenimente, seminarii, conferinte, videoclipuri, podcast-uri, chat-urile si altele, cu nevoi complexe de evaluare si masurare. Membrii IFABC au raspuns acestor nevoi dezvoltand servicii noi sau adaptand standarde si metodologii existente. Schimbarea denumirii organizatiei ce reprezinta Birourile de Audit la nivel international vine sa sprijine activitatea membrilor sai de a oferi standarde si metodologii de evaluare a produselor media pentru intreaga industrie.

Pornind de la aceleasi considerente, in anul 2013 membrii BRAT au decis transformarea BRAT in Biroul Roman de Audit Transmedia. Astfel noua denumire a asociatiei reflecta corect gradul de dezvoltare si diversificare a activitatii asociatiei si serviciilor pe care aceasta le desfasoara in interesul  industriei mass-media din Romania.

Comunicatul de presa legat de schimbarea denumirii IFABC il puteti consulta integral aici.

Informatii suplimentare:

Despre IFABC:
Federația Internațională a Birourilor de Audit si Certificare (IFABC) este o federație nonprofit care are ca membri Birouri de Audit din intrega lume. Scopul sau este de a lucra cu organizatii nationale si internationale, in orice mod care sprijina constructiv activitatea membrilor sai. Federatia incurajeaza si faciliteaza schimbul de experienta si bune practici intre organizatiile membre, si se angajeaza sa lucreze spre o mai mare standardizare si uniformitate in standardizarea si masuratorile media. raportarea de tiraje şi a altor date

Despre BRAT:
Biroul Roman de Audit Transmedia (BRAT) este organizatia industriei de media din Romania, care masoara audienta presei scrise si a mediului online, auditeaza tirajele (presa scrisa) si monitorizeaza investitiile in publicitate (presa scrisa, online, radio si outdoor). Masuratorile si monitorizarile BRAT sunt independente si transparente, pe baza standardelor profesionale stabilite de membrii sai, in concordanta cu normele internationale. De mai mult de 17 ani, BRAT pune la dispozitia publicului indicatorii de performanta obtinuti in urma auditului si a studiilor realizate, pentru presa tiparita si mediul online. In prezent BRAT reuneste aprox. 190 de companii ce activeaza in industria de mass media, realizand masuratorile sale pentru peste 90% din produsele media relevante din domeniu. Rezultatele asociatiei sunt publice si se pot consulta la www.brat.ro.