News
« Inapoi la centru media
29 Aug 2017

Fairway Media monitorizata in MIP OOH

Incepand cu august 2017, suporturile de publicitate stradala ale companiei Fairway Media au fost incluse in Monitorizarea Investitiilor in Publicitatea OOH (MIP OOH) realizata de catre Biroul Roman de Audit Transmedia

Compania Fairway Media s-au alaturat celor 13 companii de OOH participante in cadrul MIP OOH si au demarat monitorizarea campaniilor publicitare derulate pe suporturile publicitare proprii. Primele date monitorizate sunt aferente campaniilor active in teren in perioada 14-20 august si sunt disponibile beneficiarilor MIP OOH incepand cu luni 28 august. 
 
Pe langa datele de monitorizare la nivelul industriei, companiile de panotaj pot pune in prezent la dispozitia propriilor clienti de publicitate informatii independente cu privire la modul de derulare al campaniilor publicitare pe propriile suporturi publicitare si ofera un plus de transparenta si incredere prin accesarea servicului MIP OOH.
 
Prin decizia de monitorizare transparenta si independenta a campaniilor publicitare derulate pe suporturile proprii, intr-un mod sindicalizat, alaturi de ceilalti jucatori relevanti din panotaj, compania Fairway Media sustine eforturile BRAT de profesionalizare a industriei de media si publicitate. 
 
Informații suplimentare:
 
1. Despre BRAT
 
BRAT este organizaÈ›ia industriei de media din România care măsoară audienÈ›a presei scrise È™i a mediului online, auditează tirajele (presă scrisă) È™i monitorizează investiÈ›iile în publicitate (presă scrisă, online, radio È™i outdoor). Măsurătorile È™i monitorizările BRAT sunt independente È™i transparente, pe baza standardelor profesionale stabilite de membrii săi în concordanță cu normele internaÈ›ionale.
 
BRAT pune la dispozitia pieÈ›ei de media È™i de publicitate indicatorii de performanță obÈ›inuÈ›i în urma auditului È™i a studiilor realizate. De aceea, rapoartele BRAT reprezintă reperul sigur È™i credibil pentru decizii strategice care implică industria media. 
 
2. Despre MIP 
 
Monitorizarea Investitiilor in Publicitate (MIP) este studiul realizat de BRAT ce pune la dispozitia pietii de media si publicitate informatii complete despre campaniile publicitare desfasurate in cadrul publicatiilor tiparite, emisiunilor statiilor radio, site-uri web si locatii OOH, ultizand standarde comune de monitorizare si raportare pentru cele 4 medii.
 
Persoană de contact pentru presă: 
Arina Ureche (arina@brat.ro, 0722755220).