Centru media
« Inapoi la centru media
21 Jan 2016

Conferința presei locale din Romania, "Presa locala - dezvoltare prin transparenta"

BRAT organizeaza mâine, 22 ianuarie 2016, Conferința „Presa locală – dezvoltare prin transparență” dedicată presei locale scrise, tipărită și online.

BRAT propune participanților o dezbatere despre sustenabilitatea presei locale din România în contextul scăderii veniturilor din publicitate din zona clienților comerciali, a dificultăților întâmpinate în accesarea veniturilor din fondurile publice și a modificărilor obiceiurilor de consum media ale populației. Invitații speciali își vor susține propriile opinii și proiecte legate de presa locală, printre care Gabriela Lupșa - Senior Press & Radio Buyer Zenith România, Ioana Avădani - Executive Director Centrul pentru Jurnalism Independent și Cristina Guseth - Director Freedom House România.
 
În contextul lansării dezbaterilor publice privind normele generale de aplicare a noii legi a achizițiilor publice organizate de Agenția Națională pentru Achizițiile Publice (ANAP), Bogdan-Paul Dobrin – Director în cadrul agenției, va participa la conferință pentru a discuta cu presa locală modificările pe care noua lege le va aduce în modul de alocare a publicității media din fonduri publice. Despre importanța respectării legii, a standardelor internaționale de audit și a unor reguli și proceduri de audit de tiraje specifice va vorbi Mihai Anița – Partner PricewaterhouseCoopers.
 
La conferință și-au anunțat participarea peste 80 de reprezentanți ai presei locale, delegați ai Ministerului Fondurilor Europene precum și ai Reprezentanței din România a Comisiei Europene. Informații actualizate referitoare la eveniment sunt disponbile pe siteul BRAT, la adersa www.brat.ro/evenimente/presa-locala-dezvoltare-sustenabila-prin-transparenta.html, unde încă se mai pot înregistra participanți.
 
 
Informații suplimentare:
 
Despre BRAT
 
BRAT este organizația industriei de media din România care măsoară audiența presei scrise și a mediului online, auditează tirajele (presă scrisă) și monitorizează investițiile în publicitate (presă scrisă, online, radio și outdoor). Măsurătorile și monitorizările BRAT sunt independente și transparente, pe baza standardelor profesionale stabilite de membrii săi în concordanță cu normele internaționale.
 
BRAT pune la dispozitia pieței de media și de publicitate indicatorii de performanță obținuți în urma auditului și a studiilor realizate. De aceea, rapoartele BRAT reprezintă reperul sigur și credibil pentru decizii strategice care implică industria media. 
 
Persoană de contact pentru presă: 
Arina Ureche (arina@brat.ro, 0722755220)