BRAT va organiza prima intalnire a conferintei anuale Ziua Cercetarii Media

Evenimentul are tema "Ce isi doresc clientii (si au nevoie) de la masurarea audientei presei scrise?" si va avea loc in data de 26 martie 2013, incepind de la ora 15.30, la sala Ronda a hotelului InterContinental.

Evenimentul va reuni specialisti din toate zonele interesate in publicitatea in presa scrisa, la eveniment fiind invitati sa participe reprezentantii clientilor de publicitate, ai principalelor trusturi de presa, reprezentantii agentiilor de publicitate si ai institutelor de cercetare ce activeaza in cercetarea de media.


Programul evenimentului:
15.30 - primirea invitatilor
16.00 - 16.20 - Deschidere si Prezentare BRAT
16.20 - 17.00 - Why the "print" media remains relevant for marketing communications, the information advertisers need to include it in their media mix, Giovanni Fabris, consultant WFA
17.00 - 17.20 - Print measurement in The Netherlands: what the market needs, Irena Petric, Director General NOM Olanda
17.20 - 18.00 - intrebari si raspunsuri, discutii in panel
Moderator: Andi Dumitrescu, Director General GfK Romania
18.00 - 20.00 Cocktail



Componenta panel:
Giovanni Fabris - consultant WFA (World Federation of Advertisers)
Irena Petric - Director NOM Olanda
Anca Stancov - Head of Media Orange Romania
Dan Balotescu - Managing Partner Media Investment
Orlando Nicoara - Director General Mediafax Group
Silviu Ispas - Presedinte BRAT
Moderator: Andi Dumitrescu - Director General GfK Romania


  Giovanni Fabris este in prezent consultant al WFA (World Federation of Advertisers), fost presedinte al Comisiei Media a WFA, si are o experienta de peste 18 ani ca International Media Director la McDonalds. A dobandit o experienta bogata in domeniul comunicarii si publicitatii colaborand cu organizatii globale ca Renault-Nissan, AGB-Nielsen Media Research, Ferrero Int’l, precum si din pozitia de director de media al mai multor agentii de media internationale. In prezent tine cursuri la French Media Institute, Reims Management School si Grenoble Institute of Political Studies.

 
   
  Irena Petric este Director al NOM, organizatie de tip JIC care realizeaza in Olanda studiul national de masurare a audientei presei scrise. Cu o experienta bogata in cercetarea media dobandita in anii in care a ocupat pozitii de director de cercetare si marketing pentru diversi editori importanti din Olanda, Irena a contribuit la testarea si implementarea mai multor medotologii avansate de masurare a audientei presei scrise in Olanda. In prezent este Presedinte EMRO (European Media Research Organization) si membru in Consilul Director I-JIC, precum si in Comitetul de Conducere al Print and Digital Research.

 
   
  Andi Dumitrescu este, din 2005, Director General al GfK Romania, partenerul BRAT pentru Studiul National de Audienta si singura companie care a realizat de-a lungul timpului studii de audienta pentru toate cele trei medii traditionale auditate: presa scrisa, TV si radio. Cu 17 ani de experienta pe piata de cercetare, Andi Dumitrescu a pus bazele primului panel de consumatori din Romania si a condus diviziile de Consumer Tracking si de cercetare cantitativa din GfK. In calitate de Director General GfK, a coordonat peste 50 de proiecte de cercetare media.

 
   
  De formatie inginer, Anca Stancov lucreaza de peste 14 ani pentru Orange. Cu o bogata experienta in domeniu, ea este Head of Media si coordoneaza intreaga activitate a companiei in media (TV, print, online, radio, OOH).

 
   
  Dan Balotescu a fost Presedinte BRAT peste 6 ani, in perioadele 2000-2004, respectiv 2006-2007, in prezent este Managing Partner la Media Investment.

 
   
  Orlando Nicoara conduce Mediafax Group din 2011, in calitate de Director General. Pionier al industriei de media online, este responsabil acum de toate operatiunile print/online/agentie de presa ale unuia din cele mai mari trusturi de media din Romania.

 
   
  Silviu Ispas, Presedinte al BRAT pentru mai mult de 6 ani, este in prezent Director General al Midasmedia si Independent Online. Cu o experienta bogata in media, a fost director BRAT in perioada de inceput a organizatiei, 1998-2003, si a reprezentat organizatia in boardul IFABC intre anii 2010-2012. Redactor sef adjunct la Gazeta de Sud, intre anii 1996-1998, a facut parte din managementul Arbomedia si EMI AG in perioada 2003-2009.

 

Lista companiilor care au confirmat participarea la eveniment:
Aegis Media
Alpha Bank Romania
Banca Romaneasca
Bancpost
BCR Leasing
Blue Air Transport Aerian
BOCHEMIE Romania
BV McCann Erickson
CEC Bank
COGEP
Cosmetics Oriflame Romania
Daedalus Millward Brown
Dermaglin
Direkt Media Company
eMAG
Exact Cercetare si Consultanta
Garanti Bank
Geo Strategies
GfK Romania
Goodyear Dunlop Tires Romania
H&M Hennes & Mauritz
HEINEKEN Romania
Hyundai Auto Romania
IKEA South East Europe
IMAS Marketing si Sondaje
IRES
Kaufland
MediaCom
Media Direction
Media Planning Group
Media Today
METRO Cash&Carry
Metro Media Transilvania
Millennium Bank
MOL Romania
OMD
Orange Romania
Petrom
Print Magazin Advertising
Procter& Gamble Marketing Romania
Provident
RCS & RDS
Renault Romania
Robert Bosch
Romaqua Group
ROMEXPO
Rosia Montana Gold Corporation
Societatea Romana de Radiodifuziune
Santo Raphael
Starcom MediaVest Group
Stuff Media Consult
United Media Services
Vodafone Romania
Zenith Romania