Comportamentul consumatorului, stilul de viata si obiceiurile de consum media
 

Atelierul descrie procesul de evaluare a comportamentului consumatorului. In cadrul atelierului se va parcurge tot drumul de intelegere a consumatorului: de la motivele pentru care aceasta intelegere este critica oricarui business, la sursele de date si cum sa fie intelese, la modul prin care pot fi extrase insight-uri din aceste date pana la modalitatile prin care aceste insighturi pot fi transformate in rezultate de business.
 
Atelierul se adreseaza, in special, profesionistilor care activeaza din domeniul marketingului si comunicarii si, in general, tuturor acelor profesionisti care, intr-un fel sau altul, au obiective directe de business si simt nevoia intelegerii consumatorilor pentru a avea rezultate mai bune. 
 
In cadrul atelierului se vor acoperi temele:

  1. Cine e consumatorul si de ce ai vrea sa il intelegi
  2. Cum afli despre el? Surse de date
  3. Diferenta intre date si date valoaroase. Cum sa le obtii: tehnici si metode
  4. Cum sa extragi diamantele (insight-urile) din muntii de date
  5. Cum sa folosesti insight-urile ca sa „castigi in business”
Totul cu exemple concrete si actionabile.
Atelierul nu va fi doar o lectura, ci va fi interactiv: cu exercitii, intrebari si discutii.





















 
Lector: Victor Rotariu
MEC Romania


Absolvent al facultatilor de Matematica-Informatica si cea de Psihologie, Victor a fost dintotdeauna fascinat de intelegerea consumatorului si modului in care business-urile de success dezvolta si folosesc aceasta intelegere. A urmarit sa aprofundeze aceasta intai intr-o agentie de cercetare, Mercury Research, unde a avansat pana la pozitia de Director de Cercetare. In 2015 s-a alaturat MEC Romania pentru a dezvolta si amplifica intelegerea consumatorilor in activitatea de media si comunicare. 
 
In prezent Victor este Head of Analytics&Insights, responsabil de explorarea tuturor surselor de insight-uri despre consumatoir, de la trenduri macroeconomice la research dedicat la analytics, dar si de dezvoltarea de solutii noi de a intelege mai bine consumatorii si de a folosi aceste insighturi in strategia de comunicare.
 
Ce face Victor intr-o propozitie: transforma datele in insighturi care genereaza rezultate de business

Linkedin: Victor Rotariu

 












 
Vreau sa ma inregistrez
 

Inapoi la pagina principala