Analiza peisajului media actual si a tendintelor de consum media. Presa scrisa, tiparita sau online: sursa datelor si interpretarea rezultatelor de performanta.
 
Atelierul se adreseaza practicienilor din industria de media si publicitate, specialistilor in comunicare si PR si are ca obiective introducerea acestora in peisajul media autohton, detalierea mijloacelor de analiza media prin utilizarea de indicatori de performanta (tiraj, trafic, audienta, profil) si explicarea tendintelor generale de consum de media, cu scopul eficientizarii activitatii de analiza, decizie si comunicare.
 
Nivelul de abordare va fi unul mediu si nu va necesita cunostinte anterioare de statistica sau cercetare.
 
In cadrul atelierului vor fi atinse urmatoarele teme:
 
  1. Radiografia pietei de media in prezent: particularitati si modalitati de consum specifice fiecarui canal media.
  2. Evolutii si tendinte generale in consumul media.
  3. Descrierea peisajului presei scrise, tiparite sau online: numar de publicatii si siteuri web, tipuri/categorii, definitii, particularitati pentru fiecare tip/categorie.
  4. Locul presei scrise tiparite sau online in peisajul media, evolutia in timp a presei scrise si a mediului online.
  5. Indicatori care atesta performantele unei publicatii: indicatori si interpretare. Surse de date.
  6. Indicatori care atesta performantele unui site web: indicatori si interpretare. Surse de date.
  7. Ce reprezinta un studiu de media si prin ce se deosebeste de celelalte studii de piata. Nevoiile si intrebarile la care pot raspunde cercetarile de piata si limitarile acestora.
  8. Studiile online si particularitatile acestora.
  9. Interpretarea rezultatelor unui studiu de media, generalizarea sau particularizarea acestora.
  10. Grupul tinta. Importanta definirii corecte si cunoasterii preferintelor acestuia. Identificarea canalelor media, particularitatilor, si a mesajelor prin care putem atinge fiecare grup.
  11. Beneficiile utilizarii presei scrise si mediului online in comunicare/publicitate.
  12. Legatura dintre publicatii/websiteuri si publicul lor.
  13. New media: Social media: oportunitati si limitari; Mobilul - o noua tendinta “media”.
 
 
Lector: Florin Tudoran
Director de proiect SNA FOCUS


Absolvent al Faculatatii de Management si Inginerie economica, Florin Tudoran si-a inceput cariera in domeniul cercetarii de piata in 1998 la Instututul de Marketing si Sondaje unde timp de 10 ani a parcurs toate etapele necesare cunoasterii in detaliu a acestui domeniu. Aprofundarea cercetarii media a inceput in anul 2002 in cadrul Departamentului de Cercetare Media al IMAS unde, timp de 6 ani, a indeplinit pe rand functiile de: coordonator de teren, cercetator si coordonator de proiect SNA FOCUS.
Din septembrie 2010 a devenit director de proiect pentru Studiul National de Audienta in cadrul BRAT.
 
Lector: Mihai Badea
Director de proiect SATI
 
Absolvent al Facultatii de Automatica si Calculatoare, Mihai Badea si-a inceput cariera la BRAT in ianuarie 2013, indeplinind, pe rand, functiile de: Operator Monitorizare Online, iar apoi cea de Cercetator SATI, in cadrul Departamentului de Internet al BRAT.
Din septembrie 2015, a devenit director de proiect pentru Studiul de Audienta si Trafic Internet in cadrul BRAT.















 
Vreau sa ma inregistrez
 

Inapoi la pagina principala