BRAT in media
« Inapoi la BRAT IN MEDIA
26 Mar 2015

Forbes.ro: BRAT intenționează să lanseze la sfârșitul acestui an un studiu de audiență pentru outdoor

Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT) îÈ™i propune să lanseze la sfârÈ™itul acestui an Studiul de Audiență OOH, care va aduce, în opinia conducerii Biroului, o schimbare de paradigma industriei panotajului.

Arina Ureche (foto), directorul general BRAT, a declarat în cadru Adunării Generale BRAT, desfășurată joi, 26 martie, că organizaÈ›ia pe care o conduce îÈ™i propune pentru 2015 o serie de proiecte ambiÈ›ioase, cel mai important dintre acestea fiind demararea Studiului de Audiență OOH. „Acesta va demara la finalul anului 2015 È™i va aduce o schimbare de paradigmă industriei panotajului, aducând-o în rândul mediilor transparente È™i care beneficiază de o măsurare obiectivă, credibilă È™i independentă a performanÈ›elor sale”, a declarat Arina Ureche.

În cadrul aceluaÈ™i eveniment, la propunerea preÈ™edintelui BRAT, Silviu Ispas, Adunarea Generala a aprobat înfiinÈ›area, în cadrul asociaÈ›iei, a unui Departament al Furnizorilor, care să ofere un spaÈ›iu de discuÈ›ie reglementat pentru jucătorii din piață, care deÈ›in spatii publicitare, fie de presă scrisă, online, radio sau panotaj, È™i care îÈ™i propune să preia anumite iniÈ›iative specifice furnizorilor din cadrul BRAT, în folosul industriei.

La Adunarea Generală BRAT au fost prezentate evoluÈ›iile È™i tendinÈ›ele aferente fiecărui proiect BRAT: Auditul Tirajelor, Studiul NaÈ›ional de Audiență (SNA), Studiul de Audiență È™i Trafic de Internet (SATI), Studiul de Monitorizare a InvestiÈ›iilor în Publicitate (MIP) pentru Presa Scrisă, Radio, Online È™i OOH.

Intervalul martie 2014 – martie 2015 a adus anumite elemente de noutate pentru fiecare dintre aceste studii. Una dintre cele mai importante realizări se referă la obÈ›inerea primului val de rezultate ale SATI din mediul rural, urmând ca acelaÈ™i lucru să se întâmple în presa scrisă, prin intermediul SNA, în luna iulie 2015.

Pe parcursul anului 2015, SNA È™i SATI vor integra cele mai recente rezultate privind volumul È™i structura universului studiilor, utilizând rezultatele furnizate de INSSE la 1 ianuarie 2014.

BRAT este organizaÈ›ia industriei de media din România care măsoară audienÈ›a presei scrise È™i a mediului online, auditează tirajele (presa scrisă) È™i monitorizează investiÈ›iile în publicitate (presa scrisă, online, radio È™i outdoor).

Măsuratorile È™i monitorizările BRAT sunt independente È™i transparente, pe baza standardelor profesionale stabilite de membrii săi, în concordanÈ›a cu normele internaÈ›ionale.