28 Mar 2013
Radardemedia.ro: BRAT: Audienta printului a scazut cu circa 25%. Bugetele de publicitate au scazut cu 80-85%, din 2008
Audienta printului a scazut cu circa 25% in ultimii cinci ani, in timp ce bugetele alocate pentru publicitatea in print au scazut cu pana la 80-85% (inclusiv discounturile), a declarat Silviu Ispas, presedintele BRAT, la conferinta Ziua Cercetarii Media, organizata marti la Bucuresti.
Citeste tot »
Citeste tot »
27 Mar 2013
Ziuadecj.realitatea.net: Biroul de Audit al Tirajelor despre presa scrisa din Romania: audienta printului a scazut cu 25%, bugetele de publicitate, cu 85%
Audienta printului a scazut cu circa 25% in ultimii cinci ani, in timp ce bugetele alocate pentru publicitatea in print au scazut cu pana la 80-85% (inclusiv discounturile), a declarat Silviu Ispas, presedintele BRAT, la conferinta Ziua Cercetarii Media, organizata astazi la Bucuresti.
Citeste tot »
Citeste tot »
26 Mar 2013
Iaa.ro: BRAT a organizat prima întalnire a conferintei anuale Ziua Cercetarii Media
Evenimentul a avut tema "Ce isi doresc clientii si ce au nevoie de la masurarea audientei presei scrise?". La conferinta au participat specialisti din toate zonele interesate in publicitatea in presa scrisa, reprezentantii clientilor de publicitate, ai principalelor trusturi de presa, reprezentantii agentiilor de publicitate si ai institutelor de cercetare ce activeaza in cercetarea de media.
Citeste tot »
Citeste tot »
26 Mar 2013
Romanialibera.ro: BRAT: Audienta printului a scazut cu circa 25%. Bugetele de publicitate au scazut cu 80-85%, din 2008
Audienta printului a scazut cu circa 25% în ultimii cinci ani, în timp ce bugetele alocate pentru publicitatea în print au scazut cu pâna la 80-85% (inclusiv discounturile), a declarat Silviu Ispas, presedintele BRAT, la conferinta Ziua Cercetarii Media, organizata marti la Bucuresti, scrie Mediafax.
Citeste tot »
Citeste tot »
26 Mar 2013
Mediafax.ro: BRAT: Audienta printului a scazut cu circa 25%. Bugetele de publicitate au scazut cu 80-85%, din 2008
Audienta printului a scazut cu circa 25% în ultimii cinci ani, în timp ce bugetele alocate pentru publicitatea în print au scazut cu pâna la 80-85% (inclusiv discounturile), a declarat Silviu Ispas, presedintele BRAT, la conferinta Ziua Cercetarii Media, organizata marti la Bucuresti.
Citeste tot »
Citeste tot »