BRAT in media
46 - 50 (din 64)
25 Feb 2013

Dailybusiness.ro: Cine investeste in publicitatea radio: Topul celor mai mari spenderi

Primii 10 spenderi au investit anul trecut peste 25,2 milioane de euro in publicitatea radio. Vezi topul companiilor care au cheltuit cei mai multi bani cu acest vehicul de promovare.

Citeste tot »
12 Feb 2013

Forbes.ro: Primele cinci categorii de produse si servicii care au investit publicitate in print

Supermarketurile si magazinele au cheltuit cele mai mari volume de publicitate în presa tiparita, în prima luna a acestui an. Pe locul secund s-au plasat companiile de comunicatii. Topul 5 din acest an difera foarte mult fata de cel de anul trecut.

Citeste tot »
10 Feb 2013

Forbes.ro: Cati bani au intrat in print, in prima luna a anului?

În ianuarie 2013, în cele 314 publicații monitorizate de BRAT au apărut 5.595 de machete publicitare, cu 12% mai puține decât în aceeași lună a anului trecut. Compania Petrom, cu 82 de inseții comandate, a fost clientul publicitar cu cel mai mare volum brut (rate card) consumat în prima lună a acestui an.

Citeste tot »
8 Feb 2013

Forbes.ro: IKEA a fost cel mai promovat magazin in presa scrisa

Retailerul de mobilier IKEA a consumat, anul trecut, în ziare și reviste, un volum brut de publicitate în valoare de 1,63 milioane de euro (rate card). Astfel, compania suedeză ocupă primul loc în topul investitorilor în publicitatea din print, la categoria „magazine și supermarketuri”.

Citeste tot »
7 Feb 2013

Forbes.ro: Reclamele Vodafone au fost cele mai vizibile pe panourile publicitare

Operatorii de comunicații au fost cei mai activi clienți publicitari în outdoor, în anul 2012. „Forbes România” estimează că bugetul alocat panotajul de către piața telecom a fost de 3,1 milioane de euro. Vodafone a avut peste 6.300 de fețe publicitare.

Citeste tot »
46 - 50 (din 64)